MUNIOR pisze:Soft nie ma tu nic do rzeczy.Przyczyną zbyt wysokiej temp.paliwa jest przyblokowany powrót paliwa z pompy wtryskowej .Ropa się "kisi "w pompie nie wracając do zbiornika i jej temp rosnie.Normalnie max temperatura paliwa latem to ok.50stopni . Przy 85 stopniach nastawnik parzy i nie da sie utrzymać na nim ręki ,jak tak masz to nie jest to normalne i tak być nie może .Przyczyną zbyt wysokiej temp. paliwa może być tylko albo zapieczony zaworek na nastawniku ,co akurat u ciebie można wykluczyć ,albo niewłasciwie działający ten badziewny "podgrzewacz " w filtrze paliwa .Podłącz sobie powrót paliwa omijajac ten "podgrzewacz " ,załóż na nim wężyk na wejsciu i wyjsciu ...sprawdż sobie drozność powrotu paliwa ...a najlepiej wywal ten cały badziewny ori filtr i mały zaworek oporowy który znajduje się na przewodzie powrotnym już za filtrem ...bo to nie jest żaden zaworek zwrotny ,jak myślą co niektórzy ,tylko zaworek "robiacy " opór ,własnie po to żeby lepiej działał ten badziewny bimetaliczny psudopodgrzewacz ...ten kto wymyślił ten badziew ,powinien dostać nagrodę za najgorzej działający i najbardziej problematyczny wynalazek do podgrzewania paliwa ,który nie dość że go zimą nie podgrzewa, ,to jeszcze generuje same problemy jak nie z zapowietrzaniem ,to z przegrzewaniem paliwa
OK, wiem więc co sprawdzić jeszcze...a co by wyjaśniało ciepłe/gorące już przewody zasilające w przypadku kiedy to paliwo 'kisiłoby się' w pompie ?? mam wrażenie że paliwo do pompy już dochodzi za gorące...--->tu teoria z filtrem miałaby sens...
jaki filtr bez podgrzewacza będzie pasował p&p w miejsce ori starego ??
pp838 ??