[B4 2.0 ABK] nierówna praca, diagnostyka vag
To ja dzisiaj ustawie zapłon według procedury może na początek bo nie był wcześniej ustawiany, tylko na kreski na aparacie czyli teoretycznie jest na zero teraz, bez 6 stopni wyprzedzenia, wrzuce po tym zabiegu logi a jak nie pomoże to zaczne zabawe z przepływomierzem
w vagu sprawdzam zablokowanie sterownika czy faktycznie sie zablokował i nie koryguje zapłonu w basic settings i grupa 000 z tego co wyczytałem, ale potem która to rubryka?
w vagu sprawdzam zablokowanie sterownika czy faktycznie sie zablokował i nie koryguje zapłonu w basic settings i grupa 000 z tego co wyczytałem, ale potem która to rubryka?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
u ciebie, żadna będziesz widział na lampie czy zablokowany czy niematys210 pisze:w vagu sprawdzam zablokowanie sterownika czy faktycznie sie zablokował i nie koryguje zapłonu w basic settings i grupa 000 z tego co wyczytałem, ale potem która to rubryka?
no właśnie jakoś to tu troszkę dziwnie jest ale powiem szczerze że nie wiem dlaczegomaciek889 pisze:To dziwne zwykle przy tym napięciu i obrotach biegu jałowego powinno być więcej % chyba że ABK na starszym sterowniku przelicza jakoś inaczej napięcie na wychył.
to zrobiłem ustawienie zapłonu wedlug tego jak ma byc i auto zaczeło strzelac w wydech troche i przy przyspieszaniu stracilo na mocy, i to spooro, jak byl ustawiony wczesniej niewiem nie zwrocilem uwagi
ponizej mam logi, z tego co widzialem to przeplywka faktycznie ustawila sie na okolo 18% otwarcia po ustawieniu zaplonu
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_kC2UbxH.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_C7U91.html
Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_WA5K43y.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_w5eU1R.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_V13m5.html
Grupa 005: http://vaglog.pl/log-005_ZWolZ5q.html
Grupa 006: http://vaglog.pl/log-006_t73RH.html
ponizej mam logi, z tego co widzialem to przeplywka faktycznie ustawila sie na okolo 18% otwarcia po ustawieniu zaplonu
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_kC2UbxH.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_C7U91.html
Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_WA5K43y.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_w5eU1R.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_V13m5.html
Grupa 005: http://vaglog.pl/log-005_ZWolZ5q.html
Grupa 006: http://vaglog.pl/log-006_t73RH.html
najpierw to ja chyba poskładam do kupy deske rozdzielcza i całą reszte, wczoraj ustawilem zapłon na zasadzie ustawienia punktu zero na palcu i znak koła wałka rozrządu do obudowy, cylinder nr1 był górze i ustawiłem potem przyspieszenie na słuch ( wiem wiem nie robi się tak ale byłem już wkurzony mocno ze po 2h ustawiania zapłonu według tego co jest na forum auto chodziło coraz gorzej aż wkońcu przestało odpalac) nastepnie sprawdziłem metodą tradycyjna jak to ustawiłem według słuchu lampą stroboskopową na biegu jałowym i znak I na kole zamachowym był krótko mowiac tam gdzie powinien być, auto teraz jest torpeda. Na dniach sprawdze jeszcze dla pewnosci ustawienie rozrządu , a i dodam że jak ustawiałem według procedury a potem sciągłem kopulke i chciałem ustawić na zero to wyraźnie było widoczne na kopułce że zapłon ma 6 stopni ale w opóźnienie a nie przyspieszenie . więc sam niewiem, może mam na kole napisane w ten sposób czego nie zobaczyłem
I 0 I
przysp. 0 opóźn
I 0 I
przysp. 0 opóźn
a więc probowałem ustawic zaplon jeszcze raz lecz bez skutku, więc został ustawiony na biegu jalowym(wiem ze nie dokladnie no ale cóż...) samochód działa bez zarzutu ,pali jezdzi i ma moc ,
dzieki bardzo za pomoc bo bez forum bylaby chyba troche lipa, a co doproblemu sam do konca niewiem co bylo powodem,
z rzeczy ktore zrobilem to:
-wpięcie przekaznika w wlasciwe miejsce(po tym odpalilem auto i dalej szarpalo bylo nierowno itd)
- przeczyszczenie stykow do ecu i zabezpieczenie preparatem
- podciagniecie dodatkowych mas z aqu do silnika i cewki zaplonowej
dzieki bardzo za pomoc bo bez forum bylaby chyba troche lipa, a co doproblemu sam do konca niewiem co bylo powodem,
z rzeczy ktore zrobilem to:
-wpięcie przekaznika w wlasciwe miejsce(po tym odpalilem auto i dalej szarpalo bylo nierowno itd)
- przeczyszczenie stykow do ecu i zabezpieczenie preparatem
- podciagniecie dodatkowych mas z aqu do silnika i cewki zaplonowej