[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka
Witam. od kilku dni sie zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 21:38 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Linie K i L akurat łatwo wziąć ze skrzynki bo zaraz za gniazdami są śrubki gdzie są przykręcone oczka łączące te linie z wtyczkami. Więc wystarczy że dokręcisz tam swoje przewody z oczkami do swojego gniazda obd.
Jeszcze pewnie przy sterowniku silnika nad nogami pasażera masz te linie (znajomy sobie tam zrobił gniazdo).
Jeszcze pewnie przy sterowniku silnika nad nogami pasażera masz te linie (znajomy sobie tam zrobił gniazdo).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nic ci nie jest potrzebne prócz przejsciówki ...wypinasz ori obd1 ze swoich miejsc ,wpinasz przejsciówkę i dajesz wszystko pod spód ...przejsciówka co prawda dosć krótka ,ale bez problemu starcza żeby umocować końcówkę OBDII gdzieś pod nogami .Mam tak zrobione u siebie od dawna ,bo ori dwa gniazda OBD1 i ich umiejscowienie to kompletnie poroniony pomysł ...nie dość że kompletnie nie praktyczne ,to można bez wiekszego problemu podłaczyć odwrotnie wtyczkę przejsciówki ,szczegolnie jak jest już trochę "wyrobina " . A w przypadku odwrotnie podpiętego zasilania ,mamy od razu "upalony " interfejs ,co mi się już kiedyś przydarzyło ....ten kto to wymyslił w takiej konfiguracji powinien się leczyć,bo bardziej tego spieprzyć się nie dało i kazdy zdrowy na umyśle , zrobił by to normalnie ,czyli bez tych durnych dwóch gniazd obdI w jeszcze bardziej durnym miejscu .Gdzie logiczne jest że należalo umiescić od razu obd II gdzieś w środku auta ,jak to jest we wszystkich innych autach...ale nie "inzyniery '' z AUDI musieli się "wyróżnić " orginalnością ...czyli spieprzyć jak niktTomcionerwus pisze: zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
chodzi mi czy zgadza sie z iloscia kabli??? Bo w systemie pierburg sa 3 kable ktore wyvhodza z pod skrzynki bezpiecznikowej i laczy sie z 4 kablem zielonym a pod kable bialy nie ma kabla ltory wychodzi z pod skrzynki bezpiecznikowej...Tomcionerwus pisze:System bosch ma lini K i L a system ma lini tylko K... Bo dzis porownywalem oba systemy i tak wynika...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jeden kabel brązowo/zielony NG tylko kody błyskoweDecu1405 pisze:Wybaczcie, że podłączam się do tematu, ale może ktoś mi podać jakie kolory przewodów idą do wtyczek OBD1? Mam jeden przewód wyrwany i nie wiem czego szukać, a nad nogami kierowcy plątanina różnych kabli po magikach od alarmu. Pacjent Coupe 2.3 NG
Pozdrawiam