Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka

Post autor: Tomcionerwus » 29 lip 2017, 15:43

Witam. od kilku dni sie zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 21:38 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 lip 2017, 19:08

Linie K i L akurat łatwo wziąć ze skrzynki bo zaraz za gniazdami są śrubki gdzie są przykręcone oczka łączące te linie z wtyczkami. Więc wystarczy że dokręcisz tam swoje przewody z oczkami do swojego gniazda obd.

Jeszcze pewnie przy sterowniku silnika nad nogami pasażera masz te linie (znajomy sobie tam zrobił gniazdo).

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 lip 2017, 22:23

Tomcionerwus pisze: zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
Nic ci nie jest potrzebne prócz przejsciówki ...wypinasz ori obd1 ze swoich miejsc ,wpinasz przejsciówkę i dajesz wszystko pod spód ...przejsciówka co prawda dosć krótka ,ale bez problemu starcza żeby umocować końcówkę OBDII gdzieś pod nogami .Mam tak zrobione u siebie od dawna ,bo ori dwa gniazda OBD1 i ich umiejscowienie to kompletnie poroniony pomysł ...nie dość że kompletnie nie praktyczne ,to można bez wiekszego problemu podłaczyć odwrotnie wtyczkę przejsciówki ,szczegolnie jak jest już trochę "wyrobina " . A w przypadku odwrotnie podpiętego zasilania ,mamy od razu "upalony " interfejs ,co mi się już kiedyś przydarzyło ....ten kto to wymyslił w takiej konfiguracji powinien się leczyć,bo bardziej tego spieprzyć się nie dało i kazdy zdrowy na umyśle , zrobił by to normalnie ,czyli bez tych durnych dwóch gniazd obdI w jeszcze bardziej durnym miejscu .Gdzie logiczne jest że należalo umiescić od razu obd II gdzieś w środku auta ,jak to jest we wszystkich innych autach...ale nie "inzyniery '' z AUDI musieli się "wyróżnić " orginalnością ...czyli spieprzyć jak nikt

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 lip 2017, 23:41

Nie narzekaj, złodziej w nowszych autach nie musi nawet wychodzić z auta by odjechać.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 sie 2017, 21:12

System bosch ma lini K i L a system ma lini tylko K... Bo dzis porownywalem oba systemy i tak wynika...

Decu1405
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 wrz 2015, 12:36
Lokalizacja: Solec Kuj.

Post autor: Decu1405 » 12 sie 2017, 21:35

Wybaczcie, że podłączam się do tematu, ale może ktoś mi podać jakie kolory przewodów idą do wtyczek OBD1? Mam jeden przewód wyrwany i nie wiem czego szukać, a nad nogami kierowcy plątanina różnych kabli po magikach od alarmu. Pacjent Coupe 2.3 NG
Pozdrawiam ;-)

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 sie 2017, 22:11

Tomcionerwus pisze:System bosch ma lini K i L a system ma lini tylko K... Bo dzis porownywalem oba systemy i tak wynika...
chodzi mi czy zgadza sie z iloscia kabli??? Bo w systemie pierburg sa 3 kable ktore wyvhodza z pod skrzynki bezpiecznikowej i laczy sie z 4 kablem zielonym a pod kable bialy nie ma kabla ltory wychodzi z pod skrzynki bezpiecznikowej...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sie 2017, 11:24

Decu1405 pisze:Wybaczcie, że podłączam się do tematu, ale może ktoś mi podać jakie kolory przewodów idą do wtyczek OBD1? Mam jeden przewód wyrwany i nie wiem czego szukać, a nad nogami kierowcy plątanina różnych kabli po magikach od alarmu. Pacjent Coupe 2.3 NG
Pozdrawiam
Jeden kabel brązowo/zielony NG tylko kody błyskowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga