[B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
- Lokalizacja: wroclaw
[B4 1.9 AAZ] Serwo bez ABS - problem z układem hamulcowym
Witam.
Gdzie znajde kompletny schemat do audi 80 b4 bez abs schemat serwa gdzie i jakie polaczenia do serwa ida.
Poszukiwałem forum lecz nie znalazlem albo nie potrafie szukac.
Z góry dzięki za odpowiedź.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-08-03, 11:58 ]
Poczytaj regulamin na przyszłość!
Gdzie znajde kompletny schemat do audi 80 b4 bez abs schemat serwa gdzie i jakie polaczenia do serwa ida.
Poszukiwałem forum lecz nie znalazlem albo nie potrafie szukac.
Z góry dzięki za odpowiedź.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-08-03, 11:58 ]
Poczytaj regulamin na przyszłość!
Ostatnio zmieniony 03 sie 2017, 11:57 przez d.o.ll.a.r, łącznie zmieniany 3 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
- Lokalizacja: wroclaw
Jak panowie myślicie czy po sprawdzeniu tych przewodów będę wiedział czy serwo mam wywalone?
Sprawa wyglada następująco. Hamulce ww. modelu pojazdu nie reagują prawidłowo. Auto po wciśnięciu pedału hamulca powinno stawać dęba i z piskiem opon a u mnie wyglada tak że można ciężarem ciała stanąć na hamulcu a auto nie reaguje w prawidłowy sposób.
Z tego co wyczytałem tutaj na forum to pierwsze do odstrzału leci serwo które lubi sie spier... po tylu latach eksploatacji - 24 lata.
I tutaj pojawia się pytanie czy już lepiej kombo zrobić w postaci wymiany serwa + pompy hamulcowej czy same serwo wymienić i zobaczyć w jaki sposób będą reagowały hamulce?
Jeszcze niektórzy z was naprowadzą mnie do odpowietrzenia układu hamulcowego wymiany płynu hamulcowego to odrazu mówię spokojnie już takie zabiegi zrobiłem ale to nic nie pomogło.
Chyba że ktoś z was posiadał podobna przypadłość to może podzielić się doświadczeniem co w takim przypadku pomogło.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Sprawa wyglada następująco. Hamulce ww. modelu pojazdu nie reagują prawidłowo. Auto po wciśnięciu pedału hamulca powinno stawać dęba i z piskiem opon a u mnie wyglada tak że można ciężarem ciała stanąć na hamulcu a auto nie reaguje w prawidłowy sposób.
Z tego co wyczytałem tutaj na forum to pierwsze do odstrzału leci serwo które lubi sie spier... po tylu latach eksploatacji - 24 lata.
I tutaj pojawia się pytanie czy już lepiej kombo zrobić w postaci wymiany serwa + pompy hamulcowej czy same serwo wymienić i zobaczyć w jaki sposób będą reagowały hamulce?
Jeszcze niektórzy z was naprowadzą mnie do odpowietrzenia układu hamulcowego wymiany płynu hamulcowego to odrazu mówię spokojnie już takie zabiegi zrobiłem ale to nic nie pomogło.
Chyba że ktoś z was posiadał podobna przypadłość to może podzielić się doświadczeniem co w takim przypadku pomogło.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
- Lokalizacja: wroclaw
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Na zgaszonym silniku naciśnij kilka razy pedał hamulca aż zrobi się twardy.
Trzymaj wciśnięty pedał hamulca i uruchom silnik . Po uruchomieniu pedał hamulca powinien zaraz opaść trochę na dół.
Trzymaj wciśnięty pedał hamulca i uruchom silnik . Po uruchomieniu pedał hamulca powinien zaraz opaść trochę na dół.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2017, 12:45 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 lip 2017, 14:30
- Lokalizacja: wroclaw
Powiem tak na postoju przepompuje sie hamulec i odpali silnik pedal spada na sam dół. Jak na wzniesieniu jest postawione auto i wykona sie taki zabieg z przepompowaniem i uruchomieniem silnika to aby auto stało i nie zjeżdżało to trzeba zaprzeć się całym ciężarem ciała i dopiero auto w miejscu stoi.
Wymieniłem płyn hamulcowy odpowietrzyłem dziadostwo i nic.
Odpowietrzyłem na załączonym zapłonie tak jak to przewidują w książce serwisowej.
Najlepiej będzie zakupić przyrząd do testów ciśnienia i podciśnienia sprawdzić pompe vacum i wyciągać wnioski?
http://allegro.pl/miernik-tester-cisnie ... l#imglayer
Jak padła to chyba najlepiej używaną pompkę vacum zakupić nowa to już powyżej 600 zł.
A też po co przepłacać za takiego starego dziadka.
http://allegro.pl/audi-80-b-4-1-9td-vac ... l#imglayer
http://www.iparts.pl/auto-czesci/pompa- ... 02450.html
Wymieniłem płyn hamulcowy odpowietrzyłem dziadostwo i nic.
Odpowietrzyłem na załączonym zapłonie tak jak to przewidują w książce serwisowej.
Najlepiej będzie zakupić przyrząd do testów ciśnienia i podciśnienia sprawdzić pompe vacum i wyciągać wnioski?
http://allegro.pl/miernik-tester-cisnie ... l#imglayer
Jak padła to chyba najlepiej używaną pompkę vacum zakupić nowa to już powyżej 600 zł.
A też po co przepłacać za takiego starego dziadka.
http://allegro.pl/audi-80-b-4-1-9td-vac ... l#imglayer
http://www.iparts.pl/auto-czesci/pompa- ... 02450.html