Cześć problem polega na urwanym przewodzie który łączy miedziany bolec w kierownicy a konektor podłączany do włącznika klaksonu. Od dwóch tygodni klakson nie działa myślałem że się spalił ale jednak nie.
https://imageshack.us/i/pn9WhXLjj
Istnieje szansa na reanimacje tego czy czeka mnie kupno kierownicy? Problem nie odbijajacych kierunkowskazów rozwiązałem wkrętem.
P. S. nie jestem pewien doboru działu, ale według mnie wydaje się być najbardziej pasujący
[B4 abt] brak klaksonu.
Zdjęcie zrobione chyba źle sugeruje podłączenie kabelka , przynajmniej w moim wchodzi on pod przyciskiem sygnału w głębszy otwór w okolicach nakrętki mocowania kierownicy .
Miałem to samo i po prostu dosztukowałem kawałek przewodu, odizolowałem luźny koniec i wetknąłem w ten otwór i działa .
Jak zrobisz to lepiej to opisz , może poprawie swą prowizorkę .
Miałem to samo i po prostu dosztukowałem kawałek przewodu, odizolowałem luźny koniec i wetknąłem w ten otwór i działa .
Jak zrobisz to lepiej to opisz , może poprawie swą prowizorkę .
Zrobiłem tak:
1.Uciąłem plastikowy bolec przez który przechodzi przewód rozgrzanym nożem.
2.W środku znajdowała się sprężynka, którą wyjąłem i ukazał się dostęp do miejsca przylutowania przewodu (miedziany przewodnik)
3.Założyłem na przewód wcześniej ucięty plastikowy bolec oraz spreżynkę i przylutowałem go do miedzinego przewodnika.
4..Przy użyciu lutownicy skleiłem plastikowy bolec że sprężynką na swoje miejsce.
Całość po wykonaniu wygląda tak I zdała egzamin.
https://imageshack.us/i/poVvzjTPj
1.Uciąłem plastikowy bolec przez który przechodzi przewód rozgrzanym nożem.
2.W środku znajdowała się sprężynka, którą wyjąłem i ukazał się dostęp do miejsca przylutowania przewodu (miedziany przewodnik)
3.Założyłem na przewód wcześniej ucięty plastikowy bolec oraz spreżynkę i przylutowałem go do miedzinego przewodnika.
4..Przy użyciu lutownicy skleiłem plastikowy bolec że sprężynką na swoje miejsce.
Całość po wykonaniu wygląda tak I zdała egzamin.
https://imageshack.us/i/poVvzjTPj