Przywitaj się z nami
-
Robert1966
- Forum Audi 80

Re: Przywitaj się z nami
witam
Mam na imię Robert i jestem z Brzegu.Od roku 1999 bez przerw poruszam się modelem prześciowym Audi 80 B2 1.6D z 1986r.
Wszystkich serdecznie pozdrawiam
Mam na imię Robert i jestem z Brzegu.Od roku 1999 bez przerw poruszam się modelem prześciowym Audi 80 B2 1.6D z 1986r.
Wszystkich serdecznie pozdrawiam
-
Tomasz hunter
- Forum Audi 80

Re: Przywitaj się z nami
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tomasz hunter, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Robert1966
- Forum Audi 80

Witam, na imię mam Dominik i mieszkam pod Rzeszowem. Dopiero co zakupiłem Audi 80 B4 2.0E z 1993r.
Muszę się przyznać że jest to moje pierwsze auto. Nie wiem czy to był dobry pomysł czy nie bo na mechanice nie znam się za bardzo ale się uczę. Tak czy tak już po ptakach
Na forum przybyłem aby dowiedzieć się jak najwięcej o tych pięknych pojazdach
Muszę się przyznać że jest to moje pierwsze auto. Nie wiem czy to był dobry pomysł czy nie bo na mechanice nie znam się za bardzo ale się uczę. Tak czy tak już po ptakach
Na forum przybyłem aby dowiedzieć się jak najwięcej o tych pięknych pojazdach
-
adamek9995
- Forum Audi 80

-
MichalekLca
- Forum Audi 80

No cześć
Na imię mi Maciek, jestem z Katowic. Jestem szczęśliwym (no... średnio szczęśliwym
) posiadaczem Audiczki B4 z silnikiem 2.0 ABK. Silnik jest w stanie niezwykle słabym, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Na forum wpadałem już długo przed kupnem mojej wyczekiwanej Audicy szukając o niej informacji. Biorąc pod uwagę ile pracy muszę przy niej wykonać myślę, że będę tu stałym bywalcem 
Na imię mi Maciek, jestem z Katowic. Jestem szczęśliwym (no... średnio szczęśliwym
Cześć wszystkim,