Audi Cabriolet '94 KingFischer Blue 1.8T
Dawno mnie nie było
Auto oczywiście naprawione, udało mi się dostać używaną blendę od forumowicza.
Przez ten czas jak nie aktualizowałem tematu Cabrio zrobiło kilka tyś kilometrów (w końcu auto sezonowe ) i zwiedziłem nim w tym roku m.in. Budapeszt.
Przez wakacje zostało wymienione na nowe:
- poduszki amortyzatorów,
- łożyska McPhersona,
- amortyzatory Sachs,
- końcówki drążków kierowniczych,
- łączniki stabilizatorów,
- odboje,
Czyli większość zawieszenia Jeszcze tylko tulejki sań i można jechać na zbieżność.
Pozatym wymieniłem czujnik ciśnienia oleju bo ciekł, żarówki podświetlenia zegarów bo były spalone, podświetlenie wnętrza i tablicy rejestracyjnej na białe LEDowe, pomalowałem zaciski hamulcowe na jasny niebieski.
Dodatkowo dołożyłem centralny na pilota w kluczu scyzoryku + alarm. Stary transporter był pęknięty, i nie wiadomo kiedy padnie więc dokodowałem nowy.
Przy samochodzie jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia/dopieszczenia, jak uporam się z tym co trzeba, w przyszłym roku mam zamiar zrealizować swap na 1.8T (miało być 2.8 AAH, ale po przeczytaniu wielu stron forum padł wybór na 1.8T). W tym celu będę szukał jakiejś rozbitej / anglika A4 B5 i w przyszłym roku zacznę zabawę. Powód swapa jest prosty, 2.0 ABK jest niewspółmierny spalaniem z mocą, nie opłaca mi się go gazować.
Wczoraj oglądałem pomarańczową 2.3 w Rzeszowie wystawioną na olx, myślałem, że przełożę sobie z niej felgi, zawieszenie, wydech, niestety po przejechaniu się autem na takich podzespołach odrazu odpuscilem (za nisko, za glosno itp) jedynie felgi mi się podobały
Aktualne zdjęcia:
Auto oczywiście naprawione, udało mi się dostać używaną blendę od forumowicza.
Przez ten czas jak nie aktualizowałem tematu Cabrio zrobiło kilka tyś kilometrów (w końcu auto sezonowe ) i zwiedziłem nim w tym roku m.in. Budapeszt.
Przez wakacje zostało wymienione na nowe:
- poduszki amortyzatorów,
- łożyska McPhersona,
- amortyzatory Sachs,
- końcówki drążków kierowniczych,
- łączniki stabilizatorów,
- odboje,
Czyli większość zawieszenia Jeszcze tylko tulejki sań i można jechać na zbieżność.
Pozatym wymieniłem czujnik ciśnienia oleju bo ciekł, żarówki podświetlenia zegarów bo były spalone, podświetlenie wnętrza i tablicy rejestracyjnej na białe LEDowe, pomalowałem zaciski hamulcowe na jasny niebieski.
Dodatkowo dołożyłem centralny na pilota w kluczu scyzoryku + alarm. Stary transporter był pęknięty, i nie wiadomo kiedy padnie więc dokodowałem nowy.
Przy samochodzie jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia/dopieszczenia, jak uporam się z tym co trzeba, w przyszłym roku mam zamiar zrealizować swap na 1.8T (miało być 2.8 AAH, ale po przeczytaniu wielu stron forum padł wybór na 1.8T). W tym celu będę szukał jakiejś rozbitej / anglika A4 B5 i w przyszłym roku zacznę zabawę. Powód swapa jest prosty, 2.0 ABK jest niewspółmierny spalaniem z mocą, nie opłaca mi się go gazować.
Wczoraj oglądałem pomarańczową 2.3 w Rzeszowie wystawioną na olx, myślałem, że przełożę sobie z niej felgi, zawieszenie, wydech, niestety po przejechaniu się autem na takich podzespołach odrazu odpuscilem (za nisko, za glosno itp) jedynie felgi mi się podobały
Aktualne zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 03 lis 2016, 20:16 przez Kondi, łącznie zmieniany 1 raz.
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Zapraszam do konkursu 80tka Miesiąca Listopad 2017 https://audi80.pl/topics111/80tka-mi ... 101830.htm
Plan na ten rok został zrealizowany.
W miejsce 2.0 ABK kabriolet dostał nowe serducho z A4 B5 - 1.8T AEB.
Dodatkowo został zamontowany centralnie zamontowany intercooler (FMIC), blowoff, downpipe, filtr stożkowy i mapa, auto legitymuje się mocą 190KM na ten moment.
Prace nad swapem zajęły półtora tygodnia.
Dokładniejszy opis przeróbek (a jest ich naprawdę sporo, by to wszystko pasowało), napisałem w temacie o swapach na 1.8 Turbo.
Zostało mi jeszcze kilka pierdół do ogarnięcia, niedługo wstawię zdjęcia
Dodano: 2017-08-22, 09:26
Kilka fotek.
Auto po swapie odżyło, w końcu można coś wyprzedzić
W tym sezonie jeszcze zrobię kilka rzeczy z estetyki (np kiera trójramienna itp).
W przyszłym roku będzie większe turbo, większe wtryski, wiązka z nowszego 1.8T i atakuję na ~250KM.
W miejsce 2.0 ABK kabriolet dostał nowe serducho z A4 B5 - 1.8T AEB.
Dodatkowo został zamontowany centralnie zamontowany intercooler (FMIC), blowoff, downpipe, filtr stożkowy i mapa, auto legitymuje się mocą 190KM na ten moment.
Prace nad swapem zajęły półtora tygodnia.
Dokładniejszy opis przeróbek (a jest ich naprawdę sporo, by to wszystko pasowało), napisałem w temacie o swapach na 1.8 Turbo.
Zostało mi jeszcze kilka pierdół do ogarnięcia, niedługo wstawię zdjęcia
Dodano: 2017-08-22, 09:26
Kilka fotek.
Auto po swapie odżyło, w końcu można coś wyprzedzić
W tym sezonie jeszcze zrobię kilka rzeczy z estetyki (np kiera trójramienna itp).
W przyszłym roku będzie większe turbo, większe wtryski, wiązka z nowszego 1.8T i atakuję na ~250KM.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, 11:04 przez Kondi, łącznie zmieniany 1 raz.