WItam serdecznie,
Mam takie pytanie. Wymieniłem maglownicę na nową plus pompe wspomagania regenerowana ZF. Przy postoju ciężko skręcić kierownicą strasznie wyje. Przy jeździe już wszystko jest ok. Wspomnę, że jest to druga pompa (nowa) i jest to samo.
[B4 2.0 ABK] Wspomaganie - postoju ciężko skręcić kierownicą
[B4 2.0 ABK] Wspomaganie - postoju ciężko skręcić kierownicą
Ostatnio zmieniony 26 sie 2017, 07:03 przez lolnik904, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tak. Prawidłowe. Teraz zauważyłem, że jak odpaliłem rano wszystko było dobrze przejechałem parę metrów i już dalej to samo. Na postoju ciężko skręcić kierownicą. Jak ruszę to już wszystko ok. Oczywiście dziwny dźwięk wydostaje się z okolicy pompy. Tydzień temu wymieniłem maglownice z przewodami. Oczywiście zalecili wymianę na nową pompę. Na starej jeszcze przejechałem z 300 km i wszystko było ok. Za radą oczywiście mechaników zabrałem się za wymianę pompy. Jedna nowa- to samo. Teraz druga też:
Link jaką kupiłem: http://allegro.pl/pompa-wspomagania-aud ... NDgzZTA%3D
Może jednak warto wrócić do starej pompy - kupić używaną ze szrotu. Moją poprzednią musiałem odesłać.
Link jaką kupiłem: http://allegro.pl/pompa-wspomagania-aud ... NDgzZTA%3D
Może jednak warto wrócić do starej pompy - kupić używaną ze szrotu. Moją poprzednią musiałem odesłać.