Może wymień najpierw wszystkie simeringi oraz uszczelniacze na zaworach i potem od razu na pełen syntetyk.
W naszych autach guma jest już tak stara że bez tej wymiany nie ryzykował bym innego oleju.
Jak już jeździsz na 15w to jeździj dalej tylko lej jakiś dobry i wymieniaj częściej - jak już masz go czarny na bagnecie to wymiana
[80 B4 2.0 ABT] Olej półsyntetyczny po mineralnym ??
Ja zmieniłem z 15 na 10 shelia - jeżdżę choć już wymieniłem wszystkie zimery ale myślę że ich zużycie było spowodowane katowaniem silnika przez poprzedniego właściciela !!!keyser2 pisze:Wracając do oleju...
Zostać przy 15W czy przejść na 10W
-----
Tylko przy 16V to już masz 300 zł. he he - jakoś nie wierzę by szklanka mogła się popsuć - co w niej się psuje ???Jarewa pisze:Lepiej kupić niź naprawić bo koszt to tylko 25zł szt a i tak większość to uszkodzone zawory powrotne wiec do wymiany.
Wymiana oleju nie naprawi szklanek będa stukać nadal.