Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABC, AAH] praca wentylatorów po wyłączoneniu stacyjki

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

[B4 ABC, AAH] praca wentylatorów po wyłączoneniu stacyjki

Post autor: Pieterb » 08 wrz 2017, 21:17

Jak w temacie czy te silniki posiadają taką opcję że po osiągnięciu jakieś tam temp pod maską włączą się na wyłączonej stacyjce? czy nie. Jakoś nigdzie tego na forum nie znalazłem.

dirtydiana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53

Post autor: dirtydiana » 08 wrz 2017, 21:43

nie wiem czy pomogę, ale u mnie jest tak, że jak wentylator się włączy np jak wjeźdzam do garażu i naglę wyłączę zapłon ( zgaszę silnik ) wówczas wiatraki przestają pracować.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 wrz 2017, 22:31

chyba nie, zobacz w etce czy jest czujnik temperatury komory silnika charakteryzuje się tym, że wisi sobie "luźno" na płaskowniku z tyłu silnika.
Ale wydaje mi się, że v6 nie ma, mój przynajmniej nie miał.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 wrz 2017, 22:41

Nie piotrek , zwykły standardowy układ 2biegowy po styku "x"

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 wrz 2017, 08:31

Dzięki Wam okok

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 wrz 2017, 08:57

Chyba że ktoś w przypadku gdy V6 ma miał klimę rzeźbił. Bo standardowo pod kierownicą są dwa spore przekaźniki i duży bezpiecznik oby dwa przekaźniki są zasilane z L30 i wyjście na opornice masa na przekaźnik i plus z czujnika chłodnicy który jest zasilany po styku "x". Ale gdy jest klima dochodzi 3 przekaźnik zasilany tak samo włączany z klimatyzacji wtedy są 3 biegi a gniazdo tego od klimy jest podpinane do skrzynki w pozycję 3 tam gdzie przy innych jest właśnie 272 ale w tym przypadku tam ma być zwykły.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl