[B4 2.0 ABT] Gaźnik ABT do ABK
[B4 2.0 ABT] Gaźnik ABT do ABK
Witam
Czy gaźnik od silnika 2.0 115km będzie pasował do 2.0 90km (ABK) ?
Czy gaźnik od silnika 2.0 115km będzie pasował do 2.0 90km (ABK) ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
kolego jeśli twierdzisz że oba mają gaźniki to weź mi to udowodnijAzzun pisze:Obydwa mają gaźniki. Pod tym wielkim talerzem z lewej strony silnika.
Bo ja mam ABK i zapewniam Cię że gaźnika tam na pewno nie ma, nie ma nawet okrągłego filtra powietrza tylko prostokątny, bo jest tam wtryski wielopunktowy Digifant.
A ABT owszem ma okrągły filtr ale pod spodem nie ma gaźnika tylko monowtrysk.
Proszę tu kolega jeden próbował nie wiem na czym się skończyło https://audi80.pl/topics9/b4-20-abt- ... t43800.htm
Właśnie sam przyznałeś że gaźnik tam jest, nie jestem mechanikiem a wiem jak działa monowtrysk - paliwo idzie do gaźnika skąd jest podawany do wtryskiwacza.
Tym bardziej musi tam być, skoro kilka lat temu w samochodzie wymieniano mi część, która nazywa sie podstawa gaźnika.
Nie wiem jak w tym drugim, ale wydaje mi się że również jest, skoro w moim mechanik stwierdził, że gaźnik jest uszkodzony i mam sprowadzić gaźnik, a ja dzwoniąc do osoby, która ma wystawioną audi 80b4 wersje 2.0 115km zaoferowała mi gaźnik, tylko nie wiem czy będzie on pasował do mojego silnika. Stąd to pytanie
A tutaj przykładowa oferta
http://allegro.pl/gaznik-monowtrysk-aud ... ml#thumb/1
Tym bardziej musi tam być, skoro kilka lat temu w samochodzie wymieniano mi część, która nazywa sie podstawa gaźnika.
Nie wiem jak w tym drugim, ale wydaje mi się że również jest, skoro w moim mechanik stwierdził, że gaźnik jest uszkodzony i mam sprowadzić gaźnik, a ja dzwoniąc do osoby, która ma wystawioną audi 80b4 wersje 2.0 115km zaoferowała mi gaźnik, tylko nie wiem czy będzie on pasował do mojego silnika. Stąd to pytanie
A tutaj przykładowa oferta
http://allegro.pl/gaznik-monowtrysk-aud ... ml#thumb/1