Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] zagadek AAH ciąg dalszy - nierówna praca, błędy

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 wrz 2017, 21:38

paquito88 pisze:
kody błędów:
00525 sonda lambda (stały)
00554 sonda lambda 2 (nieciągły)
01249 wtryskiwacz cyl 1 (nieciągły)
01250 wtryskiwacz cyl 2 (nieciągły)
01251 wtryskiwacz cyl 3(nieciągły)
01252 wtryskiwacz cyl 4 (nieciągły)
01253 wtryskiwacz cyl 5 (nieciągły)
01254 wtryskiwacz cyl 6 (nieciągły)
Normalne przy lpg oprócz 1 bo tyczy sie grzałki sondy

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 26 wrz 2017, 20:03

Próbowałem też odłączyć emulator lpg i odpalić ale misja zakończyła się niepowodzeniem. Emulator musi być podłączony by auto odpaliło

prywatność poprawiona :) obejrzyjcie a raczej posłuchajcie :-)



Ja tam się nie znam ale V6 chyba tak pracować nie powinno :-)

Ktoś ma jakiś pomysł?

[ Dodano: 2017-09-20, 14:41 ]
Po odpięciu przepływomierza auto nagle przestało dziwnie pracować w dolnej partii obrotów, gładko przyspiesza, nie strzela w wydech.

Poszukuję dobrej duszy by móc przełożyć przepływomierz dla pewności, czy to on sprawia problem.

[ Dodano: 2017-09-26, 20:03 ]
Obrazek


Czy wąż odmy powinien tak wyglądać w środku? :-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 wrz 2017, 20:16

Nie ma przeciwwskazań by tak nie miał by wyglądać. Wszystko zależne jest od oleju jak i od samej jazdy.

Jak robisz krótkie odcinki to jak najbardziej będzie, jak tylko trasy to nie powinno byc

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 wrz 2017, 21:36

Dlatego przed zimą warto węże odmy przeczyścić bo jak to przymarznie to powypycha olej przez uszczelnienia silnika.

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 22 maja 2018, 21:09

właśnie głównie krótkie odcinki robię. Trzeba będzie wyczyścić przed zimą tak jak wspomniał maciek889

[ Dodano: 2018-05-22, 21:09 ]
Witam po długiej przerwie,

Pomóżcie dobrzy ludzie bo mnie już trafia powoli. Remont silnika zrobiony a on nadal nierówno pracuje. W dodatku dzisiaj zaczął lekko szarpać podczas spokojnej jazdy.
Zerknijcie na moje podciśnienia i posłuchajcie pracy silnika.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 maja 2018, 12:00 przez paquito88, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 24 maja 2018, 06:48

U mnie było bardzo podobnie winna była przepływka. Na gazie i benzynie jest to samo?


paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 24 maja 2018, 08:30

Jozeph32, właśnie jeśli odepnie przepływkę gdy auto godzin to gaśnie czyli niby prawidłowo. Ale jeśli już odpalę go bez przepływowi to tak jakby równiej chodził. Tylko że przy zmianie biegów szarpie dziwnie. Podpiąłem przepływkę i biegi płynnie wchodzą ale za to auto nierówno chodzi...

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 24 maja 2018, 12:52

Czyli przepływka na 99% miałem identycznie. Umyj ja zmywaczem do hamulców i zobacz czy będzie jakaś poprawa, u mnie pomogło trochę ale w końcu kupiłem nową

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 24 maja 2018, 13:14

Jozeph32, ok sprawdzę to. Całą w środku myłeś? Blaszkę rozkręcałeś czy nie?

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 24 maja 2018, 13:18

Myłem całą w środku bez dokręcania blaszki

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 24 maja 2018, 13:35

Jozeph32, Jak wyskrobie dzisiaj chwilę czasu to przemyje go

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 24 maja 2018, 16:29

Mój po ogarnięciu wszystkiego tak sobie pyrka

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 25 maja 2018, 00:45

Jozeph32, wydaje się że też ma wahania ale bardzo delikatne tak? Albo mi się tylko wydaje. Z tym szarpaniem to cyrk. Jadę np 20km i wszystko gładko i płynnie a nagle zaczyna szarpać szczególnie gdy lekko trzymam gaz w jednej pozycji. Ale jak go dzisiaj na prostej podczas jazdy bo nie chciało mi się zatrzymywać zgasiłem i odpaliłem znowu to już płynnie jechał. I za ileś km znowu szarpanie i operacja od nowa 😊 piątek więcej luzu więc przemyje przepływkę i zobaczymy czy to coś da

Awatar użytkownika
Jozeph32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 16 maja 2014, 12:21
Lokalizacja: Radzyń/DE

Post autor: Jozeph32 » 25 maja 2018, 06:08

Tak ale obstawiam czujnik temperatury bo ostatnio trochę więcej pali a za samochodem jak za dużym fiatem śmierdzi benzyną. Zobacz jeszcze przy okazji kabel od czujnika położenia wału często gęsto jest przetarty

paquito88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 29 wrz 2016, 09:05
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paquito88 » 25 maja 2018, 13:47

Jeśli możesz to podeślij mi fotki Twoich podciśnień, upewnię się, czy mam wszystko dobrze podłączone u siebie.
Spróbuję jeszcze uszczelnić obudowę która nachodzi na przepustnicę bo w miejscu przylegania do gumy na przepustnicy tak jakby trochę odstaje i góra dół minimalnie się porusza, może tam łapie lewe powietrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl