[ Audi B4 1.9 TDI 1Z ] Cichociemny Zetor
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
[ Audi B4 1.9 TDI 1Z ] Cichociemny Zetor
Cześć.
W końcu zdecydowałem się na przedstawienie swojego "" Cichociemnego Zetor'a "" za namową kolegi andrzejsz23.
Auto zakupione pod koniec maja 2009 r.
Kolor LY9Z , czarny panthero metalic.
1.9 TDI 1Z
Jest to rocznik 1993 , a więc na osprzęcie z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływomierzem powietrza klapkowym Bosch.
Auto było wyprodukowane na rynek Włoski.
Z początku miało byc bez modyfikacji , aby tylko utrzymac auto w jak najlepszym stanie i systematycznie dokonywać napraw / wymian pasków , olei , płynów eksploatacyjnycjnych i pozostałych elementów układu hamulcowego i zawieszenia, by auto służyło jak najdłużej.
Wyposażenie auta :
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-Klimatyzacja ( Ale już jej nie ma )
-Halogeny z przodu
-Centralny zamek
-wspomaganie kierownicy.
-tylnie hamulce tarczowe
W Aucie zaszło trochę zmian - większych i mniejszych, generalnie na poczatku skupiam sie na sprawach mechanicznych , dlatego może wizualnie auto nie sprawia auta zbyt dopieszczonego.
Z takich ważniejszych rzeczy to zostało zrobione:
Przekładka osprzętu na tzw Pierburga u Muniora, czyli nastawnik indukcyjny , pompa Afn z głowiczką 11 , Ecu 16 bit , wtryski z Volvo 2.5 TDI ,
przepływomierz powietrza.
Póżniej wtryski 210-tki poszły do kolegi z forum , a wleciały 216-tki WZM.
Montaż FMIC u Słonika w Garage Customs 550 x 230 x 65.
Turbo Gt 1549s od Filipa ,
sprzęgło 240 mm od Bizon Garage
I na koniec delikatny program.
Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów układu zawieszenia i montaż poliuretanów.
Remont silnika.
To takie grubsze naprawy które zaszły w aucie , jak cos tam jeszcze przypomnę sobie to dopisze jeszcze.
Z elementów takich zewnętrznych upiększających wygląd auta to wpadły:
Lampy zespolone ,
zderzak przedni Competition i lotka na tylnią klapę ,
lampy tylne Black Hella ,
koła aluminiowe z competition
Do zrobienia przy Aucie pozostało mi:
Montaż przednich zacisków G60 czyli popularne dwu tłoki
Mantaż tylnich zacisków ze Skody Superb pierwszej generacji
Obniżenie auta sprżęynami Eibach - 35 / 30
Oddac do obszycia i zamontować kierownice z coupe.
Ogarnąć tylni zderzak Fake S2
Jak trafi się ładne wnętrze z parapetami to bym też zmienił i fotel kierowcy , bo niestety ale przetarł się.
I na koniec finalnie wisienką na torcie byłoby pomalowanie całego auta w tym samym kolorze czyli LY9Z panthero metalic.
Poniżej trochę zdjęć jakie tam posiadam na komputrze , bo tych pierwszych od momentu zakupu auta , to niestety nie posiadam.
Pozdroo i do zobaczenia na trasie i spotach
Jak ktos ma chęć , to zawsze też znajdzie się trochę informacji na FB:
Jak B4 to tylko w TDI. [/b]
W końcu zdecydowałem się na przedstawienie swojego "" Cichociemnego Zetor'a "" za namową kolegi andrzejsz23.
Auto zakupione pod koniec maja 2009 r.
Kolor LY9Z , czarny panthero metalic.
1.9 TDI 1Z
Jest to rocznik 1993 , a więc na osprzęcie z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływomierzem powietrza klapkowym Bosch.
Auto było wyprodukowane na rynek Włoski.
Z początku miało byc bez modyfikacji , aby tylko utrzymac auto w jak najlepszym stanie i systematycznie dokonywać napraw / wymian pasków , olei , płynów eksploatacyjnycjnych i pozostałych elementów układu hamulcowego i zawieszenia, by auto służyło jak najdłużej.
Wyposażenie auta :
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-Klimatyzacja ( Ale już jej nie ma )
-Halogeny z przodu
-Centralny zamek
-wspomaganie kierownicy.
-tylnie hamulce tarczowe
W Aucie zaszło trochę zmian - większych i mniejszych, generalnie na poczatku skupiam sie na sprawach mechanicznych , dlatego może wizualnie auto nie sprawia auta zbyt dopieszczonego.
Z takich ważniejszych rzeczy to zostało zrobione:
Przekładka osprzętu na tzw Pierburga u Muniora, czyli nastawnik indukcyjny , pompa Afn z głowiczką 11 , Ecu 16 bit , wtryski z Volvo 2.5 TDI ,
przepływomierz powietrza.
Póżniej wtryski 210-tki poszły do kolegi z forum , a wleciały 216-tki WZM.
Montaż FMIC u Słonika w Garage Customs 550 x 230 x 65.
Turbo Gt 1549s od Filipa ,
sprzęgło 240 mm od Bizon Garage
I na koniec delikatny program.
Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów układu zawieszenia i montaż poliuretanów.
Remont silnika.
To takie grubsze naprawy które zaszły w aucie , jak cos tam jeszcze przypomnę sobie to dopisze jeszcze.
Z elementów takich zewnętrznych upiększających wygląd auta to wpadły:
Lampy zespolone ,
zderzak przedni Competition i lotka na tylnią klapę ,
lampy tylne Black Hella ,
koła aluminiowe z competition
Do zrobienia przy Aucie pozostało mi:
Montaż przednich zacisków G60 czyli popularne dwu tłoki
Mantaż tylnich zacisków ze Skody Superb pierwszej generacji
Obniżenie auta sprżęynami Eibach - 35 / 30
Oddac do obszycia i zamontować kierownice z coupe.
Ogarnąć tylni zderzak Fake S2
Jak trafi się ładne wnętrze z parapetami to bym też zmienił i fotel kierowcy , bo niestety ale przetarł się.
I na koniec finalnie wisienką na torcie byłoby pomalowanie całego auta w tym samym kolorze czyli LY9Z panthero metalic.
Poniżej trochę zdjęć jakie tam posiadam na komputrze , bo tych pierwszych od momentu zakupu auta , to niestety nie posiadam.
Pozdroo i do zobaczenia na trasie i spotach
Jak ktos ma chęć , to zawsze też znajdzie się trochę informacji na FB:
Jak B4 to tylko w TDI. [/b]
Ostatnio zmieniony 09 paź 2017, 20:21 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zaciski pasują zamiennie zamiast naszych , nawet jarzmo zostaje.Roman_S pisze:Napisz coś o tych poliretanach, w czym są lepsze od normalnych części. I jak wygląda sprawa w zaciskami od Superba, duza rzeźba z tym jest?
Trzeba zmienić przewód elastyczny , bo ma inną końcówkę niż te nasze.
Klocki tez trzeba brac pod ten zacisk.
Poliuretan trwalszy jest od elementów gumowych , ale i troszkę twardszy.
Auto teraz jest stabilniejsze w zakrętach.
Tak , sachs gazowo olejowe , sprężyny już seria , bo miałem zamienniki i straszna koza była.Mzet pisze: Amorki seryjne?
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
W końcu temat się pojawił na forum. I to bardzo dobrze bo jest o czym pisać. .
Auto oglądałem wielokrotnie i jest w to Audi włożone bardzo dużo pracy jak i pieniędzy. Choć już bardzo wiele zrobiłeś to wiem, że to jeszcze nie koniec modów oraz rezania
Wielki szacun z mojej strony dla Ciebie Krzysiek 84, za tyle dobrej roboty
Także czekam na dalsze wieści z modyfikacji Zetora
Auto oglądałem wielokrotnie i jest w to Audi włożone bardzo dużo pracy jak i pieniędzy. Choć już bardzo wiele zrobiłeś to wiem, że to jeszcze nie koniec modów oraz rezania
Wielki szacun z mojej strony dla Ciebie Krzysiek 84, za tyle dobrej roboty
Także czekam na dalsze wieści z modyfikacji Zetora
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- michaelsoltys
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 wrz 2017, 17:42
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dzieki , jeszcze dużo brakuje do ideału i sporo czasu trzeba poświęcić.Brawo! Kawał dobrej roboty.
A jakos tak za namową Andrzeja , poszukałem trochę zdjęć z grubszych napraw i utworzyłem temat.Wkońcu założyłeś temat
Teraz jeździ sie przyjemnie i wyprzedza bezproblemowozakwas pisze:To już trochę się odpycha względem serii
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Takich aut już nie robią , więc trzeba dbać o to co jest , żeby jak najdłużej służyłoRastaman25 pisze:Krzysiek 84 w końcu założyłeś temat! Pięknie ogarnąłes dieselka
Kiedyś jak zaczynało się grzebać , to od takich mniejszych rzeczy zaczynało się , więc szybciej szło i co raz coś innego było.brabus124 pisze:może je trochę ożywisz, bo tak szczerze to kiedyś więcej się tu działo
Teraz takie trochę grubsze sprawy , więc więcej czasu trzeba poświęcać i większe nakłady finansowe.
Sporo gratów czasem jest przygotowanych do montażu , tylko potem czas jeszcze jest potrzebny do zamontowania tego.