Po polerowaniu kolektora dolotowego (byl wyciagany), podlaczone wszystko tak ze bylo ok.
Podczas wyjazdu z garazu silnik zaczal pracowac jak C330.
Zajrzalem pod maske, okazalo sie ze cewka zaplonowa od 3 i 5 cylindra, czyli ta ostatnia jak sie patrzy od przodu, nie podaje iskrzy, po odlaczeniu przewodow od 3 i 5 cylindra nie zmienia sie praca silnika, po odlaczeniu innych jest reakcja. 
Cewka do wymiany czy to moze byc cusik innego?
			
			
									
									
						[B4 2.8 AAH] Uszkodzona cewka?
- 
				
				jkonczynski
- Forum Audi 80 
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lut 2017, 16:41
- Lokalizacja: Kalisz
- 
				
				maciek889
- Forum Audi 80 
- Posty: 4804
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy kabel przy cewce się nie urwał ale i tak do wymiany bo jak nawet sie doczepi to długo się nie utrzyma. Możesz też ruszyć kostkami na module na podszybiu.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 18:55 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				jkonczynski
- Forum Audi 80 
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lut 2017, 16:41
- Lokalizacja: Kalisz
 
							









 
