Witam
Mowiac szczerze to przewaznie sledze forum i sie nie udzielam, ale tym razem mam powazny problem z 80 B3 1.8 RU PB + LPG 91r., a mianowicie zaczelo sie niewinnie od upalonego bezpiecznika od podswietlenia zegarow jako ze nie mialem czasu robic a musialem jechac wyciagnalem objechalem trase wrocilem i ojciec znawca oczywiscie musial wsadzic swoje łapy po czym jak wstałem poinformowal mnie ze chcial mi zrobic auto, a niestety poszedl dym spod tapicerki dodatkowo auto nie odpala. Rozebralem srodek w okolicy stacyjki mialem tam gdzie ida 3 kostki bylo kilka przytopionych kabli koloru i przy puszcze bezpiecznikow wszystkie rozlaczylem bezpiecznik wlozylem i juz prad wszystko jest nie upala, ale audi po przekreceniu stacyjki nie ma kotrolek na mini checku i odpala tylko na gazie, a na benzynie jak zapali to na jakies pare sec ladnei chodzi po czym gasnie. Rozbieralem stacyjke cały dół jest dobry sprawdzilem przejscia tez sa, prad na cewke dochodzi od pb i lpg przejscia miedzy stacyjka a bezpiecznikami tez sa a autko na pb nie chce pracowac i kontrolek brak, juz nie mam pomyslow co moglo sie stac, mial ktos cos podobnego? Wszystko od tego zwarcia sie zaczelo a ja nie wiem juz gdzie szukac przyczyny i tak Audiczka stoi juz kilka dni porozbierana a ja grzebie od rana do wieczora, prosze o pomoc
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-10-27, 16:11 ]
skoro śledzisz forum to o tagu w temacie powinieneś wiedzieć, mam nadzieję że będzie to ostatni taki raz.
[B3 1.8 RU] nie pracuje na PB tylko LPG po małym zwarciu
[B3 1.8 RU] nie pracuje na PB tylko LPG po małym zwarciu
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, 16:10 przez kiju110, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na pewni masz silnik RU na gaźniku (prawdziwym gaźniku a nie wtrysku). Jeśli tak to zobacz czy dochodzi prąd do zaworu odcinającego benzynę gdy przełączysz na benzynę podczas pracy silnika.
Zobacz też czy dochodzi zasilanie po zapłonie pojedyńczym kablem (chyba czarno-niebieskim) do zaworka na gaźniku odcinającego benzynę do gaszenia. Zobacz też czy kabel masy od pokrywy głowicy idący do gaźnika się nie odłączył.
Zobacz też czy dochodzi zasilanie po zapłonie pojedyńczym kablem (chyba czarno-niebieskim) do zaworka na gaźniku odcinającego benzynę do gaszenia. Zobacz też czy kabel masy od pokrywy głowicy idący do gaźnika się nie odłączył.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ten kabel dochodzi do liczników na pin 3 żóltej kostki i 16. Idą z bezpiecznika 12 wychodzą kostką C pin 15a ze skrzynki bezpieczników: https://audi80.pl/download.htm?id=11761
dzieki wszystkim za pomoc rozwiazalem dzieki wam problem, a konkretnie to podlaczylem do niebieso czarnego kabla z brazowej koatki plusa i kontrolki sie zaswiecily wiec po kolei zaczalem szukac i co sie okazalo ze wszystkiemu winny byl dziwne upalony bezpiecznik a mianowicie wyciagalem wszystkie z wygladu byl on ok pozniej jeszcze probowka przelecialem dotykajac gornego mocowania drucika co powodowalo docisniecie mikro pekniecia i probowka swiecila a jak ja wzialem przejscia nie bylo wymienilem bezpiecznik nr 12 bo juz nie wiedzialem co jest i okazalo sie ze wszysko.ok dopiero pod.mocnym swiatlem zobaczylem to pekniecie na blaszce bezpiecznika tuz przy nozce. dzieki wszystkim jeszcze raz audi zlozone smiga az milo hehe