[B4 2.0 ABK] Co to za część ?
Zrobione!
Po zdjeciu oslony silnika , wczolganiu sie pod auto i odkreceniu tych 3 srub trzymajacych odboj okazalo sie ze odboju juz praktycznie nie bylo , wytarl sie caly i zaczal trzec metal o metal z tego mocowania silnika;/...Wiec dobrze ze gume wymienilem , koszt nieduzy a teraz bede spal spokojnie , troche byl problem z wcisnieciem mocowania na miejsce by mi sie chyba silnik o 2-3mm do przodu przesunal ale z pomoca lewarka jakos sie udalo:)
Dziekuje wszystkim za pomoc , temat do zamkniecia:)
Po zdjeciu oslony silnika , wczolganiu sie pod auto i odkreceniu tych 3 srub trzymajacych odboj okazalo sie ze odboju juz praktycznie nie bylo , wytarl sie caly i zaczal trzec metal o metal z tego mocowania silnika;/...Wiec dobrze ze gume wymienilem , koszt nieduzy a teraz bede spal spokojnie , troche byl problem z wcisnieciem mocowania na miejsce by mi sie chyba silnik o 2-3mm do przodu przesunal ale z pomoca lewarka jakos sie udalo:)
Dziekuje wszystkim za pomoc , temat do zamkniecia:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
- Lokalizacja: Jarosław
Witam, odkopię stary temat. Na początku dodam, że mam wersje z klimą. Najprawdopodobniej padł mi ten obój tak, ze cały wspornik siadł i ociera mi o niego koło pasowe, tak, że na początku myślałem, że to panewki. Silnik się przesuną... W związku z tym, potrzeba jest wymiana elementu całej części czy wystarczy sama ta "guma"? Mam też padniętą lewą boczną poduchę także w ruch pójdą pewnie wszystkie dla świętego spokoju. I po prostu chce wiedzieć co kupić. Macie może numer katalogowy wspornika do wersji z klimą jak coś? Bo bez ponoć jest troszkę inna.
Pozdro
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Witam
A ja dodam, że ów szyna pasa przedniego musi być tak ustawiona, że na nie pracującym silniku ów przedni odbój silnika ma mieć po równo odstępu od góry i dołu. Ja osobiście wspomagałem się kawałkiem tektury falistej i ustawiałem aż po obu stronach był taki sam opór przy wkładaniu. Warunkiem poprawnych efektów jest oczywiście pełna sprawność zawieszeń silnika i skrzyni biegów.
Źle wyregulowana szyna skutkuje bardzo nieprzyjemnymi dźwiękami silnika podczas jazdy.
W Audiklubie czy nawet tutaj na forum w jednym temacie o 80tce 1Z było coś napisane o tej regulacji. Ogólnie ciężko o tym znaleźć informacje w internecie.
A ja dodam, że ów szyna pasa przedniego musi być tak ustawiona, że na nie pracującym silniku ów przedni odbój silnika ma mieć po równo odstępu od góry i dołu. Ja osobiście wspomagałem się kawałkiem tektury falistej i ustawiałem aż po obu stronach był taki sam opór przy wkładaniu. Warunkiem poprawnych efektów jest oczywiście pełna sprawność zawieszeń silnika i skrzyni biegów.
Źle wyregulowana szyna skutkuje bardzo nieprzyjemnymi dźwiękami silnika podczas jazdy.
W Audiklubie czy nawet tutaj na forum w jednym temacie o 80tce 1Z było coś napisane o tej regulacji. Ogólnie ciężko o tym znaleźć informacje w internecie.