[B4 2.2 ADU] nie działają zegary
[B4 2.2 ADU] nie działają zegary
Witam,
Jest to mój pierwszy post na forum
Posiadam audi RS2 (w trakcie remontu)
Mam problem z zegarami, mianowicie nie działają nic się nie świeci (tylko zegarek działa)
Po podaniu na bezpiecznik 12 prądu zegary działają normalnie
Czarny kabel ze stacyjki też jest zasilany, więc prąd ginie gdzieś po drodze
Mój typ padł na fabryczny centralny zamek z alarmem
Do auta nie mam oryginalnego pilota na podczerwień tylko i wyłącznie kluczyk
Czy fabryczny alarm może odcinać zasilanie zegarów ?
Jak mam alarm dezaktywować lub dokodować do niego kluczyk na podczerwień ?
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-10-30, 17:27 ]
opis problemu też jest potrzebny!
Jest to mój pierwszy post na forum
Posiadam audi RS2 (w trakcie remontu)
Mam problem z zegarami, mianowicie nie działają nic się nie świeci (tylko zegarek działa)
Po podaniu na bezpiecznik 12 prądu zegary działają normalnie
Czarny kabel ze stacyjki też jest zasilany, więc prąd ginie gdzieś po drodze
Mój typ padł na fabryczny centralny zamek z alarmem
Do auta nie mam oryginalnego pilota na podczerwień tylko i wyłącznie kluczyk
Czy fabryczny alarm może odcinać zasilanie zegarów ?
Jak mam alarm dezaktywować lub dokodować do niego kluczyk na podczerwień ?
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-10-30, 17:27 ]
opis problemu też jest potrzebny!
Ostatnio zmieniony 30 paź 2017, 17:26 przez luki95, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Uszkodzona skrzynka bezpiecznikowa lub mocno wypalone gniazdo bezpiecznika nr12, bo w stacyjkę nie chce mi się wierzyć silnik by nie chodził.
Alarm i czy tam sterownik ori nie ma nic z tym wspólnego, Chyba że jakaś dokładka nie fabryczna ale to i tak blokowało by więcej urządzeń a nie tylko licznik i silnik by nie odpalił
Czarny ze stacyjki wchodzi do skrzynki I15 bezpośrednio nie ma po drodze żadnych połączeń.
Alarm i czy tam sterownik ori nie ma nic z tym wspólnego, Chyba że jakaś dokładka nie fabryczna ale to i tak blokowało by więcej urządzeń a nie tylko licznik i silnik by nie odpalił
Czarny ze stacyjki wchodzi do skrzynki I15 bezpośrednio nie ma po drodze żadnych połączeń.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Podłączenie między plusem po zapłonie a bezpiecznikiem 12 jest wewnątrz skrzynki bezpieczników, więc jeśli zapłon działa to plus po zapłonie dochodzi do skrzynki (światła dmuchawa, czy wycieraczki są uruchamiane osobnym obwodem ze stacyjki).
A jak jak działa na krótko do bezpiecznika to kable wychodzące są też dobre więc musi być coś w skrzynce jak pisał Jarek.
A jak jak działa na krótko do bezpiecznika to kable wychodzące są też dobre więc musi być coś w skrzynce jak pisał Jarek.
Dzięki, Panowie
Skrzynka już zamówiona
będzie trzeba przepiąć spagetii pod deską...
Stacyjka sprawdzona wszystkie kable co powinny są zasilane
Urządzenia po przekręceniu kluczyka działają takie jak: radio, klimatronik, szyby, lusterka, szyberdach awaryjne
A zwykłe migacze nie...
Wcześniej auto miało jakiś tandetny alarm dołożony
większość kabli była pomostkowana
Wróciłem do oryginału
I tu nasuwa mi się prawdopodobna teoria wypalenia w skrzynce bezpieczników
Jak to w avancie wiązka klapy była przełamana i robiła zwarcie..
kostki i izolacje potopoione
Równie dobrze mogło zniszczyć ścieżki w skrzynce bezpieczników...
I to był powód mostkowania wszystkiego przez poprzedniego włascicela, chęć uruchomienia zegarów
Dodam jeszcze ze gdy mierze bezpiecznik 12 to voltomierz wskazuje niecały 1.0V
Skrzynka już zamówiona
będzie trzeba przepiąć spagetii pod deską...
Stacyjka sprawdzona wszystkie kable co powinny są zasilane
Urządzenia po przekręceniu kluczyka działają takie jak: radio, klimatronik, szyby, lusterka, szyberdach awaryjne
A zwykłe migacze nie...
Wcześniej auto miało jakiś tandetny alarm dołożony
większość kabli była pomostkowana
Wróciłem do oryginału
I tu nasuwa mi się prawdopodobna teoria wypalenia w skrzynce bezpieczników
Jak to w avancie wiązka klapy była przełamana i robiła zwarcie..
kostki i izolacje potopoione
Równie dobrze mogło zniszczyć ścieżki w skrzynce bezpieczników...
I to był powód mostkowania wszystkiego przez poprzedniego włascicela, chęć uruchomienia zegarów
Dodam jeszcze ze gdy mierze bezpiecznik 12 to voltomierz wskazuje niecały 1.0V
Sprawdzone:
Na wtyczce czerwonej jest prąd ze stacyjki
W skrzynce bezpieczników jest przejście z I15 na bezpiecznik 12
Co zauważyłem:
Zegary działają normalnie gdy odepnę wtyczkę J (żółta)
Zapalają się po przekręceniu stacyjki gasną po jej powrocie
Po podłączeniu wtyczki J (żółta) przestają działać
Za co odpowiedzialna jest wtyczka żółta, światła???
Czy to może być zwarcie ?
Na wtyczce czerwonej jest prąd ze stacyjki
W skrzynce bezpieczników jest przejście z I15 na bezpiecznik 12
Co zauważyłem:
Zegary działają normalnie gdy odepnę wtyczkę J (żółta)
Zapalają się po przekręceniu stacyjki gasną po jej powrocie
Po podłączeniu wtyczki J (żółta) przestają działać
Za co odpowiedzialna jest wtyczka żółta, światła???
Czy to może być zwarcie ?
Temat już ogarnięty po części
Winna była niestykająca kostka czerwona...
Wszystko zaczęło działać tylko że.....
Po zgaszeniu stacyjki zegary nadal się świecą tylko słabiej na lini 15 zostaje 8V
Po odłączeniu akumulatora gasna (jasna sparawa) po ponownym podłączeniu też się nie zapalają same na lini 15 (czarny kabel) jest 0V
Sumując zegary nie gasną po powrocie stacyjki nie wiadomo jakim cudem zostaje 8V na kablu czarnym
Odpięcie aku powoduje ze na czarnym kablu (I15) jest 0V aż do przekręcenia stacyjki
co to może być ? przekaźnik ? nie rozłącza ?
Poglądowo film
Winna była niestykająca kostka czerwona...
Wszystko zaczęło działać tylko że.....
Po zgaszeniu stacyjki zegary nadal się świecą tylko słabiej na lini 15 zostaje 8V
Po odłączeniu akumulatora gasna (jasna sparawa) po ponownym podłączeniu też się nie zapalają same na lini 15 (czarny kabel) jest 0V
Sumując zegary nie gasną po powrocie stacyjki nie wiadomo jakim cudem zostaje 8V na kablu czarnym
Odpięcie aku powoduje ze na czarnym kablu (I15) jest 0V aż do przekręcenia stacyjki
co to może być ? przekaźnik ? nie rozłącza ?
Poglądowo film