Witam mam problem z odpalaniem w b4 2.3 NG 133km
Mianowicie podczas odpalania zwłaszcza na zimnym, silnik zaczyna sie dławić, strzelać i bez trzymania gazu silnik telepie sie na obrotach 200-500 obr/min lecz po dosłownie chwilowym odkręceniu zaznaczonej śruby i tryśnieciu paliwem uspokaja sie i trzyma normalne wolne obroty. Więc pytanie jeśli to ssanie daje za dużo paliwa jak to wyregulować jeśli się da a jeżeli nie to co trzeba kupić. Dzieki pozdrawiam
[B4 2.3 NG] problem z odpalaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To co zaznaczyłeś to chyba powrót paliwa do zbiornika, pod drodze jest jeszcze regulator ciśnienia który utrzymuje ciśnienie. Jak odkręcasz tą śrubkę to na chwilę spada ciśnienia paliwa.
Tutaj dawka paliwa jest korygowane elektronicznie na podstawie czujnika temperatury od zmierzania którego należałoby zacząć. Czujnik to ten czarny na górze króćca wychodzącego na chłodnicę. Mierzysz między jednym pinem a masą na pomiarze do 20k ohmów. A później między drugim pinem a masą oba pomiary powinny być identyczne i mieścić się w tym zakresie zależności od temparatury: http://images39.fotosik.pl/199/4ebd963b43889184.gif80b4ETM pisze:Więc pytanie jeśli to ssanie daje za dużo paliwa jak to wyregulować jeśli się da a jeżeli nie to co trzeba kupić.