Witam
Mam pytania odnośnie tego cudu.
Czy głośniczek powinien piszczeć gdy otwieram drzwi kierowcy, włączone mam światła lub radio, a silnik jest uruchomiony?
Co będzie sygnalizować kontrolka od układu smarowania, gdy przewód od czujnika wysokiego ciśnienia (ten 1.8 bara) zmontujemy na stałę z masą?
Podejrzewam awarię tego modułu, bo u mnie piszczy gdy otwieram drzwi, światła włączone, a silnik uruchomiony. Świeci się również kontrolka smarowania. Włącza się ok. 3sek po uruchomieniu silnika, buzer nie piszczy. Czujnik sprawny, gdy silnik nie pracuje jest na nim przerwa. Po uruchomieniu zwiera do masy, bo ciśnienie smarowania przekracza 1.8bara. Teraz jeżdżę z odłączonym czujnikiem, bo wkurzł mnie ciągle świecąc. Minus taki, że po przekroczeniu magicznych 2800 rpm kontrolka się pojawia i buzer piszczy krzycząc o braku smarowania na wysokich obrotach.
Miał ktoś podobny przypadek?
Ppzdrawiam
[B4 2.0 ABT] pytanie o Mini Check
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Masz uszkodzoną kostkę stacyjki lub cienki czerwony przewód.WoZnY pisze:Czy głośniczek powinien piszczeć gdy otwieram drzwi kierowcy, włączone mam światła lub radio, a silnik jest uruchomiony?
Sprawdź czujnik niskiego ciśnienia. Prawdopodobnie pomyliłeś kable zamieniłeś niskie z wysokim.WoZnY pisze:Świeci się również kontrolka smarowania. Włącza się ok. 3sek po uruchomieniu silnika
Dzięki za odpowiedź. Co do kostki stacyjki też to podejrzewam. Czy znajdę gdzieś opis kostki mini checka? Ułatwiłoby mi zrozumienie jego działania.
Co do czujnika to niestety nie zamiana przewodów. Mają taka długość, że nie idzie ich zamienić. Każdy ma dodatkowo osłonę gumową w kolorze czujnika.
Jakbym mógł prosić, niech ktoś sprawdzi co dzieje się z kontrolką po podłączeniu na stałe do masy tej wsuwki od czujnika pod filtrem oleju. Oraz czy ten czujnik po uruchomieniu silnika od razu podaje masę? Tj. czy ciśnienie oleju na wolnych obrotach jest większe od progu zadziałania 1,8bara.
Problem pojawił się z dnia na dzień. Ostatnio po zmianie na nowy filtra oleju i czujnika prewencyjnie kontrolka świeciła się przez kilka km. po czym wszystko zaczęło działać jak wcześniej. Na drugi dzień od rana już znowu choinka. Odłączyłem, bo czerwony walił po oczach. Jutro wydłubię licznik i przelutuję ten moduł.
Co do czujnika to niestety nie zamiana przewodów. Mają taka długość, że nie idzie ich zamienić. Każdy ma dodatkowo osłonę gumową w kolorze czujnika.
Jakbym mógł prosić, niech ktoś sprawdzi co dzieje się z kontrolką po podłączeniu na stałe do masy tej wsuwki od czujnika pod filtrem oleju. Oraz czy ten czujnik po uruchomieniu silnika od razu podaje masę? Tj. czy ciśnienie oleju na wolnych obrotach jest większe od progu zadziałania 1,8bara.
Problem pojawił się z dnia na dzień. Ostatnio po zmianie na nowy filtra oleju i czujnika prewencyjnie kontrolka świeciła się przez kilka km. po czym wszystko zaczęło działać jak wcześniej. Na drugi dzień od rana już znowu choinka. Odłączyłem, bo czerwony walił po oczach. Jutro wydłubię licznik i przelutuję ten moduł.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Zaglądnij do tematów AC/BC tam była rozpiska MC. Ewentualnie schematy 80 tez jest.
No u mnie mają taką samą długość a kolory podobne szary,biały co z czasem biały też zrobi się szary.WoZnY pisze:Co do czujnika to niestety nie zamiana przewodów. Mają taka długość, że nie idzie ich zamienić. Każdy ma dodatkowo osłonę gumową w kolorze czujnika.
NIC po prostu nie działa dynamiczna kontrola oleju i nie świeci.WoZnY pisze:Jakbym mógł prosić, niech ktoś sprawdzi co dzieje się z kontrolką po podłączeniu na stałe do masy tej wsuwki od czujnika pod filtrem oleju.