[B4 1.9 1Z] brak turbo - przepływka bosch
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ustaw sobie początek wtrysku na 40-50 ,silnik rozgrzany do ok.80 stopni .Co do n109 to być moze uszkodzony jest sam n109 ,co zdarza sie raczej rzadko ,ale się zdarza ....wiec pierwsza rzecz to wymieniamy n109.Jak nie pomoże i błąd będzie nadal ,to zwykle okazuje się że jakiś "pomysłowy dobromir " wsadził swoje ręce w instalacje ,robiąc jakieś bezsensowne antykradzieżowe odcięcie n109 i nie jest on zasilany tak jak powinien bezpośrednio z ECU ,tylko jakimś plusem po zapłonie ,co będzie powodować właśnie nie dający sie skasować bład n109 .Kilka razy zdarzyło mi sie spotkać z taką "partyzantką" z n109 .Trzeba sprawdzić ciągłość przewodu z n109 do ECU ,rozebrać wtyczke i sprawdzić obwód 3 pin -3 pinowa wtyczka przy pompie ,gdzie dochodzi kabelek z 3 pinu wtyki ECU ,którym zasilany jest n109.Przewód czarny z fioletowym paskiem zdaje mi siębartek93m pisze: jutro jeszcze zrobie proby na rozgrzanym silniku i pokaze paramtery
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ,to ten ...niezła rzeżba Rozepnij tą rzeżbę i połacz czarno fioletowy jak był w orginale ,bo ewidentnie ktoś bez pojecia cudował "antykradziezowe odcięcia " n 109 ...tak na marginesie najgłupsze i najprostsze do obejscia, jakie mozna wymyslićbartek93m pisze:Munior mówisz o tym kabelku?
[ Dodano: 2017-11-12, 12:32 ]
Początek wtrysku w basic seting 39 może być.Ustawiałeś ? bo nawet przy zmianach temp. silnika ,nie jest możliwe żeby sie sam przestawiał z 016 na 39....jedyna opcja takich samoczynych zmian ,to poluzowane dolne koło rozrzadu na walebartek93m pisze:silnik nagrzany oto paramtery.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo jakiś czarodziej od siedmiu bolesci zrobił "super odcięcie zapłonu " ,do ominięcia w 30 sekund , wprowadzając tym trwale w tryb awaryjny komputer .Ten czarno filetowy kabelek zasilajacy n109 .nie moze być nigdzie przecięty ,ani zasilany inną drogą niż z 3 pinu kompa ,bo bedzie tak jak u ciebie nie dający sie skasować błąd n109 i związany z tym tryb awaryjny i brak mocy ...dlatego jak nie chce ci się szukać co tam ktos namieszał ,to najlepiej puscić nowy kabelek bezpośrednio z 3 pinu wtyczki kompabartek93m pisze:pod odlaczeniu kabelka auto nie odpala co to za czary
OK to zrobię jak pisałeś i miejmy nadzieje że będzie git
[ Dodano: 2017-11-18, 14:33 ]
Czesc dostalem sie do wtyczki od kompa i napotkalem takie oto kabelki widac ktos tu duzo pozmienial pytanie czy tak ma zostac i tylko ten czerno filoetowy przerobic czy cos jeszcze? i jeśli ciac ten czarno fioletowy kabel to zaraz za wtyczka od kompa czy za tym czyms plastikowym ?
foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
[ Dodano: 2017-11-18, 14:33 ]
Czesc dostalem sie do wtyczki od kompa i napotkalem takie oto kabelki widac ktos tu duzo pozmienial pytanie czy tak ma zostac i tylko ten czerno filoetowy przerobic czy cos jeszcze? i jeśli ciac ten czarno fioletowy kabel to zaraz za wtyczka od kompa czy za tym czyms plastikowym ?
foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiedziałem że ten niedający się skasować bład n109 ,to "dzieło" jakiegoś " miszcza od zabezpieczeń antykradzieżowych "bartek93m pisze:dostalem sie do wtyczki od kompa i napotkalem takie oto kabelki widac ktos tu duzo pozmienial
Przywracasz stan pierwotny ,czyli czarno-filoletowy ma stanowić ciągłość od 3 pinu do wtyczki przy pompie ...po drodze żadnych "bajpasów " czy odejsć nie może być .bartek93m pisze: pytanie czy tak ma zostac
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz napisane jasno i przejrzyscie :Przywracasz stan pierwotny ,czyli czarno-filoletowy ma stanowić ciągłość od 3 pinu do wtyczki przy pompie ...po drodze żadnych "bajpasów " czy odejsć nie może być. Reszta kabelków cię nie interesuje .Co tu jest niezrozumiałe ?bartek93m pisze:ale moge go przed kostka polutowac?
a reszta tych kabelkow?