Co ostatnio robiłeś przy aucie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Krzysiek 84
- Junior Admin
-
- Forum Audi 80
- Imię: Kamil
Ja zabralem sie za rozrzad w nowym rakietu 1z, i pojawil sie problem... znak na wale okej 0 na zamachu jest, blokada z alegroo na walek tez elegancko wchodzi, ale trzpien na pompe nie pasuje i nie jest to jeden zabek czy cos tylko dokladnie po drugiej stronie... 180stopni jakby, a ze jestem zielony w tdiku to malo wiem o co kaman. A auto jezdzi dobrze na tym ustawieniu, rozpedza sie elegancko, odpala od strzala zimny czy cieply. Czy jest opcja ze ktos kolo od pompy na odwrot przykrecil albo bez klinika na nim i przez to jest taki rozmach?
na zdjeciu zaznaczylem gdzie jest dziura w bloku na blokade i widac ze dokladnie po 2 stronie jest dziura w kole pompy na blokade. Help!
https://www.fotosik.pl/zdjecie/76a3bfbadc67cf38
na zdjeciu zaznaczylem gdzie jest dziura w bloku na blokade i widac ze dokladnie po 2 stronie jest dziura w kole pompy na blokade. Help!
https://www.fotosik.pl/zdjecie/76a3bfbadc67cf38
Dzień Dobry:D
Dawno się nie działo w moim aucie aż tu nagle takie zmiany
Na początek kpl. rozrząd INA na pasku CT945 oraz uszczelka Erling pod dekiel. Tu z pomocą przyszedł kolega krzysiek_84- dobór części oraz duczi- wymiana)
Ale żeby nie było tak pięknie, że 1z bezawaryjny, to od jakiegoś czasu zaczęło śmierdzieć w kabinie paliwem... Jak się później okazało uszczelka za parę złotych made by Robert Bosch załatwiła sprawę. Stara uszczelka była już mocno zużyta i twarda
A tu wpadł mały paliwowy rarytasik- ori wąż powrtny paliwa Jak to mówią porządek musi być
Teraz z niecierpliwością czekam na koniec miesiąca, bo trzeba 4 nowe buty zimowe zakupić na zimowe wycieczki z rodziną po górach
[ Dodano: 2017-11-21, 21:34 ]