[B3/B4]Licznik
do syreny dochodza dwa kable ....zapewne czerwony i czarny zobacz czy czarny jest podpiety gdzies i czy masz mase.. jezeli tak tak to sprawdz jescze czy gdzies kabel (+) lub (-) poprostu sie nie ukruszył i mozesz tego nie widziec gołym okiem bo skoro sprawdzales miernikiem i masz 0 to wydaje mi sie którys kabel poprostu szlak trafił. to tak na moj rozum.
laki87, dochodząc do klaksonu masa jest, klaksony dzialają bo łączyłem je na krotko tylko przy przycisnieciu kiery nie dziala wiec problemu szukac tam i to zrobie ...
Póki co wierszyk
Ile wpadek miał Kaczyński,
ile dziewczyn miał Łyżwiński,
ile Giertych miał idei,
ile w Tusku jest nadziei,
ile Lepper ma wyroków
tyle szczęścia w Nowym Roku
FOR ALL <ok>
Póki co wierszyk
Ile wpadek miał Kaczyński,
ile dziewczyn miał Łyżwiński,
ile Giertych miał idei,
ile w Tusku jest nadziei,
ile Lepper ma wyroków
tyle szczęścia w Nowym Roku
FOR ALL <ok>
dadid_, jeżdżę swoim TDikiem z uszkodzonym akumulatorem ale pasek to mi nie piszczy :mrgreen:
Jak masz już pojęcie o mierzeniu napięcia, to zmierz je na akumulatorze przy wyłączonym silniku i zapalonych światłach długich... po 30sek nie powinno spaść poniżej 12V. Jeśli jest inaczej - aku do wymiany.
Po drugie - alternator do przeglądu jak pisali wcześniej koledzy - szczotki, łożyska, diody... ja miałem to wszystko powalone Na pewno wyjdzie przy tym, że masz kabelek do wskaźnika obrotów zaśniedziały
Ze wskaźnikiem paliwa może być różnie... uszkodzony sam wskaźnik, przetarty kabelek od czujnika... wątpię w uszkodzony regulator.
Jak masz już pojęcie o mierzeniu napięcia, to zmierz je na akumulatorze przy wyłączonym silniku i zapalonych światłach długich... po 30sek nie powinno spaść poniżej 12V. Jeśli jest inaczej - aku do wymiany.
Po drugie - alternator do przeglądu jak pisali wcześniej koledzy - szczotki, łożyska, diody... ja miałem to wszystko powalone Na pewno wyjdzie przy tym, że masz kabelek do wskaźnika obrotów zaśniedziały
Ze wskaźnikiem paliwa może być różnie... uszkodzony sam wskaźnik, przetarty kabelek od czujnika... wątpię w uszkodzony regulator.
dadid_ na początku dzieki za zaufanie, ale szczerze mowiac mało sie na tym znam co do obrotomierza i akumulatora to tak jak wszysscy przede mna stawiam na pasek. miałem tak kiedys w fordzie transicie w pracy, pasek tak sie ślizgał ze jak wlączalo sie światła to obrotek stawał:)
co do wzkaznika paliwa to moze ci sie wyrobił czujnik w baku. niedawno wyjmowałem go u siebie (woda w ropie :cry: tfu!!)nie jest to trudne ani pracochłonne a mozesz sprawdzic, czy nie ma tam duzego luzu albo wytartych styków
co do wzkaznika paliwa to moze ci sie wyrobił czujnik w baku. niedawno wyjmowałem go u siebie (woda w ropie :cry: tfu!!)nie jest to trudne ani pracochłonne a mozesz sprawdzic, czy nie ma tam duzego luzu albo wytartych styków
[80 B4] LENIWY LICZNIK
Witam wszystkich!
Od samego poczatku jak mam autko moj predkościomierz zaczyna pokazywać predkośc dopiero po pewnym czasie,zimą nawet po 12 kilometrach[pózniej działa bez zarzutu].
Najwidoczniej to jest zwiazane z temperatura pod maska silnika .Gdzie szukać usterki?
Od samego poczatku jak mam autko moj predkościomierz zaczyna pokazywać predkośc dopiero po pewnym czasie,zimą nawet po 12 kilometrach[pózniej działa bez zarzutu].
Najwidoczniej to jest zwiazane z temperatura pod maska silnika .Gdzie szukać usterki?
[80 B3] licznik nie działa
W niedziele jadąc przestał chodzić licznik od kilometrów stanoł na 250 tys. W poniedziałem rano po odpaleniu niechodziły już prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów. Przy drugim zapaleniu nie chciał załapać dopiero gdzieś za 4 razem zapalił, wtedy nie chodził już cały licznik nie świecił się ani nic na nim nie chodziło co to może być? licznik się spalił? prosze o odpowiedź
Witaj kolego.
Przyczyn twojej usterki można mnożyć tak jak postów w tym temacie, a żeby potwierdzić czy spalił się licznik powinieneś pomierzyć miernikiem czy na kostkach za licznikiem pojawia się odpowiednio napięcie. Poszukaj na forum opisu tych kostek i do dzieła a jeżeli nie wiesz jak i gdzie to poprostu poproś kogos kto ma audi 80 i na chwile zamieńcie liczniki.
Pozdrowionka
Przyczyn twojej usterki można mnożyć tak jak postów w tym temacie, a żeby potwierdzić czy spalił się licznik powinieneś pomierzyć miernikiem czy na kostkach za licznikiem pojawia się odpowiednio napięcie. Poszukaj na forum opisu tych kostek i do dzieła a jeżeli nie wiesz jak i gdzie to poprostu poproś kogos kto ma audi 80 i na chwile zamieńcie liczniki.
Pozdrowionka