Chciałbym podłączyć wskaźniki ciśnienia oleju i temperatury do mojego 2.0 abk..
Czy jest możliwość transplantacji ich z B3 90 na 2,3 bo jako takie mogę mieć wraz z całą wiązka i czujnikami?
[B4 2.0 ABK] Podłączenie wskaźników ciśnienia i temperatury
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czujnik temperatury oleju jest inny w 5 cylindrówkach. Ale tyle dobrze że te do 4 cylindrów można kupić nowy a i o używany nie trudno. Te z 5 cylindrówek trudniejsze do dostania a nowe tylko z ASO za 150zł.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Lepiej szukać ori niż zamienniki.maciek889 pisze: Ale tyle dobrze że te do 4 cylindrów można kupić nowy a i o używany nie trudno.
Ostatnio kolega montował zegary dodatkowe i wszystkie czujniki łącznie z bańką są firmy FAE.
Niebieski czujnik cisnienia oleju - po zapłonie na MC nie zapala się kontrolka oleju
Czujnik temperatury oleju - nawet nie drgnie i to po przejechaniu 100 kilometrów.
Bańka - na dodatkowym zegarze ledwo 1 bar pokazuje po uruchomieniu zimnego silnika, natomiast końcówka zastępująca niebieski czujnik 0,3 bar , to po podpięciu miga cały czas cisnienie oleju.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga