Witam. Dopiero co zakupiłem Audi 80 B4 ABT + LPG i chce go doprowadzić do idealnego stanu.
Pierwszy problem :
Auto nie odpala na benzynie. Pompa działa, podaje paliwo na wtrysku
Jak odpale na gazie i przelacze to pracuje strasznie nierówno. Trzeba ro trzymać na obrotach żeby nie zgasł.
Drugi problem :
Auto szarpie po odpuszczeniu gazu i stuka na biegu jalowym. Na zimnym silniku jest okej. Na ciepłym dosyć mocno.
Trzeci problem :
Brak temperatury na zegarach. Nowy czujnik oraz wtyczka. Gdy zewre dwa kable ze sobą jak pokazują na Youtube to wskazówka się podnosi.
Dziękuję
[B4 2.0 ABT] Szarpie, nierówna praca
czekam na komputer, jeszcze nie przyszedł..
Auto już odpala i jeździ na benzynie oraz LPG - wymienione świece, czujniki temperatury, olej nowy i filtry.
Jak odpalę zimny samochód to wydaje się jakby chodził na 3 cylindry. Obroty falują i czasem zgaśnie jak zostawię na jałowym (gdy zimny). Po paru kilometrach męczarni na Pb - Szarpanie po puszczeniu gazu, szarpanie przy dodaniu gazu, brak mocy
mogę przełączyć na LPG i jest przyjemniej. Chodzi w miarę równo, czasem faluje. Pozostaje szarpanie po puszczeniu gazu, czasem przy dodawaniu. Jak zrzucę bieg to na luz to ustaje szarpanie.
Na benzynie nie chodzi równo ale na wszystkie cylindry. Obroty falują. Szarpanie tak samo jak na LPG.
Auto już odpala i jeździ na benzynie oraz LPG - wymienione świece, czujniki temperatury, olej nowy i filtry.
Jak odpalę zimny samochód to wydaje się jakby chodził na 3 cylindry. Obroty falują i czasem zgaśnie jak zostawię na jałowym (gdy zimny). Po paru kilometrach męczarni na Pb - Szarpanie po puszczeniu gazu, szarpanie przy dodaniu gazu, brak mocy
mogę przełączyć na LPG i jest przyjemniej. Chodzi w miarę równo, czasem faluje. Pozostaje szarpanie po puszczeniu gazu, czasem przy dodawaniu. Jak zrzucę bieg to na luz to ustaje szarpanie.
Na benzynie nie chodzi równo ale na wszystkie cylindry. Obroty falują. Szarpanie tak samo jak na LPG.