[B4 1.9 1Z] Pompa wtryskowa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
[B4 1.9 1Z] Pompa wtryskowa
Panowie mam takie pytanko bo zauważyłem że pompy mają różne oznaczenie, a mianowicie jest tak że numer jest taki sam ale na koncu jest j lub l . Czy to ma jakieś znaczenie przy ewentualnej przekładce pompy??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Nie bardzo łapie co miałes na myśli pisząc 11. No ale może dokładniej napisze o co mi chodzi. Więc mam pompę z końcówką j i l, chce założyc nastawnik indukcyjny i jestem ciekaw czy to oznaczenie pompy bedzie miało jakiś niepożądany wpływ na autko. no bo niby budowa pompy taka sama, ale czasem może coś nie podejść. Więc dlatego pytam.
[ Dodano: 2017-12-05, 19:10 ]
A jeszcze przy okazji zapytam o coś z innej bajki i mam nadzieję że nie usunie nikt zapytania. A mianowicie chodi o to że chciałbym jakiś program do diagnostyki autka. najbardziej to chciałbym sprawdzić ustawienia kąta wtrysku itp. podstawową rzecz przy zmianie rozrządu. czy może ktoś z was wie co by było w miare proste itp, no i jeszcze trzeba jakiś przewód łączący kompa z autkiem. Jak ktoś ma informacje na ten temat to prosiłbym o wiadomość.
[ Dodano: 2017-12-05, 19:10 ]
A jeszcze przy okazji zapytam o coś z innej bajki i mam nadzieję że nie usunie nikt zapytania. A mianowicie chodi o to że chciałbym jakiś program do diagnostyki autka. najbardziej to chciałbym sprawdzić ustawienia kąta wtrysku itp. podstawową rzecz przy zmianie rozrządu. czy może ktoś z was wie co by było w miare proste itp, no i jeszcze trzeba jakiś przewód łączący kompa z autkiem. Jak ktoś ma informacje na ten temat to prosiłbym o wiadomość.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pompa ma być z tdi i nie ma opcji że "coś może nie podejść " ma być korpus i mocowanie jak w twojej i musi pasować ."Bebechy " pompy i ich wpływ na osiagi , moze być tylko albo pożądany czyli minimalnie lepsze osiagi np na pompie ze 110 konnego AFN a , albo bez róznicy jak pompa bedzie z bebechami jak twoja .Z oznaczenia wazne są te numery np.0460404...bo te mówią np.o tym jaki jest tloczek w pompie .Numery z końcówkami J , D itp są malo istotne .Choć akurat ta z oznaczeniem 107J jak pisał bozmek ,to slynna "tuningowa " pompa z tloczkiem 11mmmariusz1979 pisze:mam pompę z końcówką j i l, chce założyc nastawnik indukcyjny i jestem ciekaw czy to oznaczenie pompy bedzie miało jakiś niepożądany wpływ na autko. no bo niby budowa pompy taka sama, ale czasem może coś nie podejść. Więc dlatego pytam.
[ Dodano: 2017-12-05, 21:28 ]
Jak chcesz przerobić z nastawnika potencjometrycznego ,to akurat pompa i nastawnik to najmniejszy problem , jest obszerny temat o takiej przeróbce na forum https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z ... 35,135.htmmariusz1979 pisze: chce założyc nastawnik indukcyjny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
No właśnie czyli J to tak jakby mocniejsza pompa. Dlatego pytam bo mam autko z taką i taką pompą i jedno od drógiego odbiega mocą i zrywnością. Nie wiem czy to do konca jest powodem tego odczucia ale na pewno różnica jest. Ok, dzięki wielkie za pokierowanie mnie na dobra ścieżkę.
[ Dodano: 2017-12-06, 07:43 ]
A jak zmienic samą pompę? no bo zastanawiam się czy obrót kołem zębatym na pompie o jeden obrót ma znaczenie czy poprostu zakładam nową, blokuje w tej dziurze i ma chulać?
[ Dodano: 2017-12-06, 07:43 ]
A jak zmienic samą pompę? no bo zastanawiam się czy obrót kołem zębatym na pompie o jeden obrót ma znaczenie czy poprostu zakładam nową, blokuje w tej dziurze i ma chulać?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mariusz1979, łącznie zmieniany 1 raz.