Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Migające kontroli płynów

ODPOWIEDZ
adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

[B4 2.0 ABT] Migające kontroli płynów

Post autor: adrian1392 » 04 gru 2017, 21:34

Hej, mam problem w Audi, po zapłonie nie mam żadnych kontrolek, checka nie ma, ładowania nie ma, tylko mrugają bez przerwy kontrolka od płynu chłodniczego (u mnie brak czujnika w ogóle) oraz od płynu hamulcowego (po odłączeniu czujnika to samo). Oraz bez przerwy świeci się prawy kierunek na desce, mimo tego, że działają dobrze. (przy awaryjnych na desce świecą przemienie jeden i drugi, zaś na samochodzie normalnie)

Macie jakieś pomysły? Przeszukałem całe forum i odpowiedzi nie znalazłem, zegary na szrot?
Z góry dzięki za pomoc panowie! piwoa80

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2017, 08:44

adrian1392, a ładowanie masz? jak tak to ile?
WRC is for boys.
Group B was for men.

adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

Post autor: adrian1392 » 05 gru 2017, 16:32

Tak, ładowanie na włączonym osprzecie 14.1v .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2017, 17:09

jest duże prawdopodobieństwo że coś z samym licznikiem - dobrze by było podmienić od kogoś by mieć pewność.
WRC is for boys.
Group B was for men.

adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

Post autor: adrian1392 » 05 gru 2017, 18:26

Ogółem też sprawa wygląda tak, że czasami zegary przestają działać, wtedy też kontrolki nie mrugają. Wtedy działa tylko podświetlenie oraz wskaźniki paliwa i temperatury.
Od razu zapytam ile benzyny mogę mieć minimalnie żeby pompa nie pracowała "na sucho" jak jeżdżę na gazie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2017, 20:39

Myślę że przynajmniej z 10l
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 gru 2017, 21:38

co tak skromnie piotrku ;) nie widzę sensu odżałowania 100 wiecej by zalać 30L i zaoszczędzić sporo więcej. Bo oprócz powietrza jest jeszcze aspekt chłodzenia pompy im mniej cieszy tym cieplejsza.

adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

Post autor: adrian1392 » 06 gru 2017, 07:10

Ogółem w niedzielę wyjmuje rozrusznik, bo czasami ma problem żeby zakręcić, jakby go blokowało i oddaje do regeneracji, od razu oddam alternator do sprawdzenia i ew. naprawy i zobaczymy czy cos mu pomoże :)
Jeszcze w piątek sprawdzę klemę - ogółem od razu zapytam klema minusowa w 80 idzie na budę, a potem na silnik?

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 06 gru 2017, 11:14

tak.

adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

Post autor: adrian1392 » 15 gru 2017, 16:29

Ogółem to, alternator sprawdzony, był elegancki ale powoli kończyły się szczotki, wymieniłem je, rozrusznik po regeneracji, aku jest dobry.
Lecz nadal wyrzuca te błędy, rozbierać zegary i szukać zimnych lutów? Czy to nie bedzie to i od razu śmigać po inne?

Od razu powiem, że czasami szaleje mi wskazówka od beny, odpalam, pokazuje troszkę za mało, potem pokazuje wydaje mi się, że dobrze, później znów za mało, a beny nie ubywa, bo śmigam na LPG, może to będzie jakaś poszlaka.

Jakie lecą żarówki w zegary?

[ Dodano: 2017-12-15, 16:29 ]
Problem mrugających kontrolek ogarnięty, nie wiem czemu ale niebieski kabelek na alternator był u mnie zaizolowany i przyczepiony obok, założyłem go znów i 0 błędów :)

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 15 gru 2017, 18:44

Ze wskazówką paliwa jest tak, że na przechyleniach drogi jak jedziesz to pływak w baku podnosi się, obniża itd. i czasem wskazowka idzie raz w górę raz w dół. Zaobserwuj czy nie występuje u Ciebie ten problem np na zakrętach albo jadąc pod górke. A jeśli nie to zwróc uwagę na wskaźnik temp. silnika, jeśli on też wariuje to winny może byc stabilizator napięcia
http://images48.fotosik.pl/597/a606667047b79214.jpg

adrian1392
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18

Post autor: adrian1392 » 15 gru 2017, 19:19

Ogółem nie wiem czy można to nazwać wariowaniem, czy błędem szarego czujnika, ale...
Temp przy jeżdzie łapie mi równo 3 kreseczkę od dołu i ani więcej, podczas postoju na wolnych złapie 4 kreseczkę i wtedy załączają się wentylatory. I nie wiem czy właśnie zegary wariują czy czujnik... :(

Ogółem moje zegary są w kiepskim stanie, szkiełko się nie trzyma, gałki kiepsko działają, podświetlenie do ogarnięcia :/ Widzę, że masz jakieś zegary, do 2.0 ABT coś by się znalazło sprawnego?

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 15 gru 2017, 19:46

W takim razie to prędzej szary czujnik. Ze stabilizatorem miałbyś tak, że pokazywałby Ci czasem 90stopni, czasem nic, czasem połowę. Jesli masz tak jak piszesz, że pokazuje tylko pewien zakres do okreslonej temperatury to winiłbym szary czujnik temperatury w króccu.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 gru 2017, 21:11

Często też połączenie wskaźnika paliwa z resztą licznika szwankuje.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga