Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

szymekp28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2017, 22:52
Lokalizacja: Racławówka

Post autor: szymekp28 » 01 gru 2017, 23:57

Dziekuje za fotke dokladnie tak myslalem.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 09:54

Koledzy tak czytając zainteresowałem się tematem zwiększenia mocy i tak jak kolega MUNIOR, napisał że przy osprzęcie ori przyrost mocy jest zadowalający dla większości i to ja zdecydowanie nalezę do tej większości ale mam pytanie do was czy w moim zetorku z automatem mam jakieś ograniczenia co do zwiększania mocy, bezradny_ mam tu na myśli ten automat?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2017, 10:50

Luka82 pisze: mam pytanie do was czy w moim zetorku z automatem mam jakieś ograniczenia co do zwiększania mocy, bezradny_ mam tu na myśli ten automat?
Jak masz automat to radze odpuscić sobie zwiększanie mocy . Co najwyżej dawkę paliwa sobie zwiększ o 1mg i styknie ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 11:09

Kurcze powiem szczerze ze tak myślałem że ten automat będzie mnie ograniczał :|
MUNIOR, powiedz mi co może się stać po zwiększeniu mocy i czy jesteś w stanie mi opisać rezultaty zwiększenia dawki o 1 mg, jak to się przełoży na moc? w tym temacie to ja zielony. Kurcze już przymierzałem się po doprowadzeniu motoru do stanu ori i dobrej kondycji chciałem pisać do Ciebie o modyfikacje compa a tu taki strzał w kolano nie dobrze zly_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2017, 11:55

Luka82 pisze:powiedz mi co może się stać po zwiększeniu mocy
Pewnie nic ...po prostu skrzynia automatyczna jest delikatna i raczej nie lubi dużych momentów i mocy .Można sobie oczywiscie wypróbować jak to będzie jezdzić na tuningowanym sterowniku ale program raczej delikatny ok 100-105 koni .I taki delikatny program raczej skrzyni nie zaszkodzi
Luka82 pisze:czy jesteś w stanie mi opisać rezultaty zwiększenia dawki o 1 mg
Auto będzie trochę żwawsze i tyle
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 20 gru 2017, 12:24

Aż tak w dupe nie dostanie jak moment się pociągnie płasko więc spokojnie :)

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 13:44

Już lepiej to brzmi :-)
To jak kolega MUNIOR, podejmiesz się rotfl

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 20 gru 2017, 15:07

Ty masz osprzęt Boscha czy Pierburga ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2017, 15:49

Luka82 pisze:To jak kolega MUNIOR, podejmiesz się
Z tego co pamietam po tym jak szukałeś n75 ,to masz auto z nastawnikiem indukcyjnym . Z automatem w tym przypadku "procedura" jest taka : "zrobienie " twojego ori sterownika odpada ,bo nie mam wsadów do 8 bitowych sterowników od automatu .W grę wchodzi tylko 16 bitowy sterownik z kodowaniem na automat z łagodnym programem ...i "będzie pan zadowolony " ;-)
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, 15:59 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 20 gru 2017, 15:56

Najlepiej i na 16 bit i soft ustawić w kodowaniu na automat :) Zawsze 16 bit rozwojowy jest bardziej jak byś potem chciał więcej mocy potem czy coś . Tylko pamiętaj o zmianie pinów 2-óch

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 19:37

Ok !!!MUNIOR odezwę się na priv to dogadamy temat.
KLICHO za masz na myśli mówiąc bym nie zapomniał o zmianie pinów 2-óch?, bo ja zielony w tym temacie :-D to dużo przeróbek jak mam ten 8 bit no i przybliżony koszt może ktoś z was zna? rotfl

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2017, 21:14

Luka82 pisze:KLICHO za masz na myśli mówiąc bym nie zapomniał o zmianie pinów 2-óch?,
Miedzy sterownikiem 16 bit a twoim sterownikiem , jest róznica w wyprowadzeniu 2 pinów ,które nalezy przepiać.Są to piny od kontrolki świec żarowych i od zasilania podgrzewacza płynu .Nie mają znaczenia jesli chodzi o pracę silnika ,ale jak nie przepniesz to bedą się dziac cuda z kontrolką swiec zarowych
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 22:44

Ok rozumie okok
Dobra czasu mam trochę by uzbierać parę groszy i skorzystać z Twojej wiedzy i umiejętności MUNIOR,
A jeszcze jedno mam pytanie co z tym imo, z tego co widzę po kluczyku to jest tylko czy jak przełożę już gotowy komp 16 bit z nową mapą to rozumie że w tym kompie imo będzie w jakiś tam sposób zblokowane i nie będzie problemu tak? a jakby mi się odwidziało i z powrotem złoże seryjnego kompa to imo z kluczyka będzie działać? przepraszam elektronika szeroko rozumiana to nie moja bajka dlatego pytania mogą być infantylne glupek_

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2017, 23:02

W sterownikach ode mnie immo jest wyłączone ;-) Wracajac jeszcze do kwestii zmiany pinów ,to skoro faktycznie masz w tej chwili sterownik z immo ,to pinologia jest identyczna z 16 bitowym sterownikiem i nie musisz nic robić z pinami przy jego wymianie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Luka82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 151
Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
Imię: Luk
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Luka82 » 20 gru 2017, 23:21

Kurde żebym Cię nie wprowadził w błąd, sprawdź mnie proszę.
Jak oglądnąłem kluczyk to pod światło widać hologram kluczyka imo !!! to oznacza :-D że jest imo w kluczyku tak?

[ Dodano: 2017-12-20, 23:21 ]
A i jest ten kwadracik na górze kluczyka, skąd mogę wydłubać laseczkę imo rotfl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga