[B3 1.8 PM] Odpowietrzanie nagrzewnicy
[B3 1.8 PM] Odpowietrzanie nagrzewnicy
Witam. Chciałbym odpowietrzyć nagrzewnice gdyż podejrzewam że to jest przyczyną slabego ogrzewania. Klapki się posypały ale już zostały załatane a teraz chce sie zabrac za to odpowietrzanie lecz nie wiem który wąż idący do nagrzewnicy jest wlotowy a który wylotowy. A tak przy okazji jak powinno wyglądac odpowietrzanie? Czytalem ze trzeba rozgrzac silnik az włączy sie wentylator, potem popuścić opaskę z wylotu nagrzewnicy i przygazowac az zacznie lecieć plyn bez bąbelków potem samochód ma ostygnąć i znow rozgrzac, odkrecic, zakrecic i tak kilka razy. Dodam ze nie mam odpowietrznika na wężu nagrzewnicy. Prosze o pomoc. Instalacja LPG oczywiście jest
Jakieś dziwne sposoby opisujesz przy których możesz się poważnie poparzyć .
Jeżeli tylko ręce to będziesz miał nauczkę , gorzej jak ci sypnie po oczach.
Przewód wlotowy zaczyna się przy termostacie na tak zwanym "małym obiegu", jeżeli masz instalacje to możliwe że jest podpięty do niego parownik a później idzie na nagrzewnice (może być inaczej).
Więc jak widzisz trudno wskazać jak jest w twoim aucie .
Instalacje chłodzącą odpowietrza się w jej najwyższym punkcie ,często bywa to wlot do nagrzewnicy , możesz spróbować na wylocie .
Wysoka temperatura nie ma raczej wpływu na jakość odpowietrzenia za to ma wpływ na bezpieczeństwo.
Może spróbuj przepłukać nagrzewnice.
Tak mi się przypomniało , czy termostat trzyma i silnik się dobrze nagrzewa.
Jeżeli tylko ręce to będziesz miał nauczkę , gorzej jak ci sypnie po oczach.
Przewód wlotowy zaczyna się przy termostacie na tak zwanym "małym obiegu", jeżeli masz instalacje to możliwe że jest podpięty do niego parownik a później idzie na nagrzewnice (może być inaczej).
Więc jak widzisz trudno wskazać jak jest w twoim aucie .
Instalacje chłodzącą odpowietrza się w jej najwyższym punkcie ,często bywa to wlot do nagrzewnicy , możesz spróbować na wylocie .
Wysoka temperatura nie ma raczej wpływu na jakość odpowietrzenia za to ma wpływ na bezpieczeństwo.
Może spróbuj przepłukać nagrzewnice.
Tak mi się przypomniało , czy termostat trzyma i silnik się dobrze nagrzewa.
Silnik dobrze sie nagrzewa, wentylator włącza sie po chwili postoju po dłuższej jeździe. Do nagrzewnicy idą dwa przewody. Jeden z glowicy silnika a drugi dalej chyba wlasnie do termostatu. Parownik u mnie jest wpięty równolegle, znaczy jeden przewod idzie do wlotu a drugi do wylotu nagrzewnicy. Czyli mam rozumiec ze ten co idzie do glowicy jest wylotowym a odpowietrzanie mam robic tak jak napisalem tyle ze na zimnym silniku?