[All] Schematy instalacji elektrycznej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 gru 2016, 06:32
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40
Panowie potrzebuję pomocy przy pewnym temacie.
Posiadam Audi B3 z silnikiem 6A. Potrzebuję opisu pinów skrzynki bezpieczników od strony wtyczek kabli.
Potrzebne jest mi to ze względu na to że chcę przerobić mechaniczny wtrysk na Digifant 1.
Schemat od Digi posiadam. Jedynie co potrzebuję to właśnie opis wtyczek w Audi.
Posiadam Audi B3 z silnikiem 6A. Potrzebuję opisu pinów skrzynki bezpieczników od strony wtyczek kabli.
Potrzebne jest mi to ze względu na to że chcę przerobić mechaniczny wtrysk na Digifant 1.
Schemat od Digi posiadam. Jedynie co potrzebuję to właśnie opis wtyczek w Audi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do schematów to możesz wziąć schemat z jakiej chcesz wersji silnikowej (najlepiej z podobnego rocznika) bo skrzynka bezpieczników była taka sama od 1980 do 2000 roku.
Tu są fajne schematy. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/
Tutaj masz jakiś opis podłączenia digifanta tylko nie wiem której wersji. Tylko na schemacie od digi jest dziwne podłączenie cewki, wygląda jakby była sterowana plusem z ECU... Ciekawe czy to błąd na schemacie czy co.
Jak masz schemat od swojego digi to daj to napiszę co gdzie podłączyć. Zasilanie cewki możesz wziąć z B15 możliwe że już masz tam podpiętę zasilanie cewki ACE idące przez z jeden z doczepianych bezpieczników który możesz wykorzystać. Nie zapomnij o masach na pin 13 i 19 oraz z tego co widzę na sterowanie zaworem wolnych obrotów (też sterowany plusem?).
Tu są fajne schematy. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/
Tutaj masz jakiś opis podłączenia digifanta tylko nie wiem której wersji. Tylko na schemacie od digi jest dziwne podłączenie cewki, wygląda jakby była sterowana plusem z ECU... Ciekawe czy to błąd na schemacie czy co.
Jak masz schemat od swojego digi to daj to napiszę co gdzie podłączyć. Zasilanie cewki możesz wziąć z B15 możliwe że już masz tam podpiętę zasilanie cewki ACE idące przez z jeden z doczepianych bezpieczników który możesz wykorzystać. Nie zapomnij o masach na pin 13 i 19 oraz z tego co widzę na sterowanie zaworem wolnych obrotów (też sterowany plusem?).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ok masz schemat w załączniku. To praktycznie to samo co wcześniej dałem tylko tutaj schemat ładniejszy.
Przekaźnik możesz dać nawet jakiś uniwersalny samochodowy 40A.
[ Dodano: 2018-01-07, 19:07 ]
Obrotomierz pewnie trze będzie jeszce podłączyć z sygnału cewki z pinu 25ECU bo widzę że nie ma specjalnego wyjścia. Nie wiem czy zacisk 4 z modułu cewki nie trzeba też dać do plusa po zapłonie.
Przekaźnik możesz dać nawet jakiś uniwersalny samochodowy 40A.
[ Dodano: 2018-01-07, 19:07 ]
Obrotomierz pewnie trze będzie jeszce podłączyć z sygnału cewki z pinu 25ECU bo widzę że nie ma specjalnego wyjścia. Nie wiem czy zacisk 4 z modułu cewki nie trzeba też dać do plusa po zapłonie.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
A gdzie jest drugi koniec może wiesz? nie rozumie gdzie te 14V ci się pojawia skoro masujesz z karoserią to jak jest 14V na tym kablu???
[ Dodano: 2018-01-26, 19:49 ]
A zobacz piotrku czy czasem ktoś nie połaczył masy silnika na plus alternatora wszak oczko pasuje a wiązka jest razem z kablem kontrolki.
[ Dodano: 2018-01-26, 19:49 ]
A zobacz piotrku czy czasem ktoś nie połaczył masy silnika na plus alternatora wszak oczko pasuje a wiązka jest razem z kablem kontrolki.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no właśnie nieJarewa pisze:A gdzie jest drugi koniec może wiesz?
Jak znajdę gdzie to idzie to może i przyczynę znajdę.
tak, podłączam miernik do przewodu przy ecu i masą i pokazuje 14 - auto zapalone było oczywiścieJarewa pisze:nie rozumie gdzie te 14V ci się pojawia skoro masujesz z karoserią to jak jest 14V na tym kablu???
nie, czyściłem i sprawdzałem masy a poza tym masa w c4 idzie na tył silnika i do alternatora nie dostanie ni jakJarewa pisze:A zobacz piotrku czy czasem ktoś nie połaczył masy silnika na plus alternatora