[80 B4 1.9TDI] Nowa turbosprężarka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 mar 2012, 15:38
Odczytałem nr z tabliczki:
028145701T, 454082-1
Dzwoniłem do niego i do innych ciężki temat z nową.
Jest jedna, ostatnia, nowa za 2320.- załamałem się.
Znalazłem w internecie w Siedlcach mają www.turbosprezarki-nowe.pl
Trochę dużo. Przemyślę sprawę czy warto do tego autka.
(29,11,2012 / 8:16)
Przemyślałem sprawę. Kupiłem nową. Właśnie z Siedlec.
Dzisiaj biorę się za czyszczenie układu i wymianę turbo.
028145701T, 454082-1
Dzwoniłem do niego i do innych ciężki temat z nową.
Jest jedna, ostatnia, nowa za 2320.- załamałem się.
Znalazłem w internecie w Siedlcach mają www.turbosprezarki-nowe.pl
Trochę dużo. Przemyślę sprawę czy warto do tego autka.
(29,11,2012 / 8:16)
Przemyślałem sprawę. Kupiłem nową. Właśnie z Siedlec.
Dzisiaj biorę się za czyszczenie układu i wymianę turbo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 07 gru 2012, 21:47
- Lokalizacja: łuków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:40
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
u mnie w skarżysku jest gość bardzo dobrze robi głowice i sprężarki, sam u niego robie jak mi coś potrzeba, robił do 1z kolegi wyważył do zera, sprezarka smiga już póltora roku nie bierze oleju moc i delikatny świst jak po regeneracji, dobrze zrobiona regenaracja jest lepsza niż uzywany kot w worku, tyle że oliwa filtry nowe i czysty montaż wszystkie przewody i intercooler do mycia
[ Dodano: 2012-12-18, 17:45 ]
za garetta wziął 700zł
[ Dodano: 2012-12-18, 17:45 ]
za garetta wziął 700zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Poi pisze:lepiej kupić npwą turbosprężarkę i spać spokojnie, czy zaryzykować i oddać swoją do regeneracji?
Dobre pytanie 8-) Bo jedynymi objawami kwalifikującymi turbinę do wymiany ,to puszczanie przez nią oleju ...Na pewno nie kwalifikuje jej do wymiany często słyszana "diagnoza" "fachofców " od siedmiu boleści .którzy nawet nie zajrzą czy puszcza olej itd ,tylko od razu <ok> " Panie auto nie ma mocy ,bo turbo już nie daje rady ,trzeba oddać do regeneracji " :roll: Co do samej wymiany ,to jak już okaże się jednak konieczna ,to również jestem zwolennikiem wymiany na ori używkębozmek pisze:dlaczego chcesz wymienić turbinę
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Racja To że jest coś stare i ma 20 lat czy więcej to wcale nie musi się popsuć czy urwać Ja też z ponad rok temu dolot czyściłem i zero problemów. W nowe uszczelnienie się trzeba zaopatrzyć i będzie git Fakt że robota brudna i ręce ciężko domyć po zabiegu...Ale satysfakcja, że można coś samemu podłubać bezcenna
Chyba nawet ma coś na stanie.
https://www.olx.pl/i2/oferta/turbosprez ... 799d16faa0
Z regeneracją to jest tak, że założą Ci chiński core i potem max boost masz przy 2600 rpm albo wyżej, i cały urok szybko wstającej T15 znika. To z kolei przekłada się na odczucia podczas jazdy (szczególnie na serii), że auto nie jedzie tak jak przed regeneracją.
Jak chcesz mieć na ori częściach garrett'a wtedy pozostaje Moto-Remo Iława. Ale cenę regeneracji tam starego turbo na WG nie każdy przełknie.
Moja rada: pisz do Filipa. Masz sprawdzony sprzęt, w super stanie, za niewielkie pieniądze, działający tak jak powinien.
Tylko nie zapomnij usunąć przyczyny usterki przed założeniem nowego turbo.
https://www.olx.pl/i2/oferta/turbosprez ... 799d16faa0
Z regeneracją to jest tak, że założą Ci chiński core i potem max boost masz przy 2600 rpm albo wyżej, i cały urok szybko wstającej T15 znika. To z kolei przekłada się na odczucia podczas jazdy (szczególnie na serii), że auto nie jedzie tak jak przed regeneracją.
Jak chcesz mieć na ori częściach garrett'a wtedy pozostaje Moto-Remo Iława. Ale cenę regeneracji tam starego turbo na WG nie każdy przełknie.
Moja rada: pisz do Filipa. Masz sprawdzony sprzęt, w super stanie, za niewielkie pieniądze, działający tak jak powinien.
Tylko nie zapomnij usunąć przyczyny usterki przed założeniem nowego turbo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie ...miałem kilka razy stycznosć z autami gdzie była regenerowana turbina ...w kazdym z tych przypadków miały one tak ustawione WG żeby się rozkręcały pużniej niż to ustawiano fabrycznie ,czyli auto jak to stwierdzał własciciel "zbiera sie pużniej niż przed regeneracją " W jednym przypadku uwierzył bym ze to przypadek ,ale nie w kilku ...wnioski nich sobie kazdy sam wyciagnie ...dla mnie są jednoznaczne i oczywisteMzet pisze:Z regeneracją to jest tak, że założą Ci chiński core i potem max boost masz przy 2600 rpm albo wyżej,
Często też skrócenie sztangi nie pomaga. Też mam przypadek 1Z z wtryskami afn, 3mg ma nastawniku, na sofcie kostrza 130/300 z T15 po regeneracji, że max doładowanie było przy 3000rpm. Po skróceniu sztangi udało się tą granicę przesunąć do 2800rpm, ale turbo już bije 1.35 do końca (przy 1.2 zadanych) i n75 już nie daje rady. Trochę śmiech. Nie wiem jakby to chodziło na serii.
Można jeszcze wykonać regenerację na częściach melett'a ale kto się tym zajmuje, nie wiem.
Można jeszcze wykonać regenerację na częściach melett'a ale kto się tym zajmuje, nie wiem.