Możesz dokładniej ? jaki problem ? przepuszczał płyn ? u mnie płynu nie ubywa, gumki są nowe, tłoczki ładnie pracują.Bombelson87 pisze:Ja tak kiedyś miałem, i problem robił któryś zacisk
[B4 2.0 ABT] Słabe hamulce. Co wymienić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Bombelson87, no przecież to normalne do dwutłoków daję się inną pompę bo ori pompa nie dawała rady i tyle - nie jeden już to przerabiał, więc nie ma tu żadnej zagadki. Nawet ostatnio z kolegą rozmawiałem i też miał to samo i wiem że dawał inną pompę.
shyfx, podobno przy abs odpowietrza się odwrotnie od najbliższego do najdalszego koła i na zapalonym silniku.
shyfx, podobno przy abs odpowietrza się odwrotnie od najbliższego do najdalszego koła i na zapalonym silniku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19
Nie chcę otwierać nowego tematu.
Sprawa ma się następująco. Z hamulcami walczę już pół roku.
Wymieniłem:
- tarcze
- klocki
- wszytskie przewody hamulcowe
- pompę hamulcową
- regeneracja zacisków
- regeneracja bębnów z tryłu (okładziny, tłoczki itp)
Pedał był miękki i "na zrwya" nie było szans no chyba, że na piasku.
Mechanik polecił mi wymianę pompy.
Dalej może i jest twardszy, ale dalej nie ma szans na zablokowanie kół. Hamulce są słabe.
Mechanik mówi, że już mu się pomysły kończą. Cały układ jest praktycznie nowy.
Myslałem, że może źle je odpowietrza, więc pojechałem do innego mechanika, który odpowietrzył je parę razy bo dziwił się, że dalej pedał jest tak jakby miękki i zasugerował wymianę korektora hamowania.
Proszę o rady.
Sprawa ma się następująco. Z hamulcami walczę już pół roku.
Wymieniłem:
- tarcze
- klocki
- wszytskie przewody hamulcowe
- pompę hamulcową
- regeneracja zacisków
- regeneracja bębnów z tryłu (okładziny, tłoczki itp)
Pedał był miękki i "na zrwya" nie było szans no chyba, że na piasku.
Mechanik polecił mi wymianę pompy.
Dalej może i jest twardszy, ale dalej nie ma szans na zablokowanie kół. Hamulce są słabe.
Mechanik mówi, że już mu się pomysły kończą. Cały układ jest praktycznie nowy.
Myslałem, że może źle je odpowietrza, więc pojechałem do innego mechanika, który odpowietrzył je parę razy bo dziwił się, że dalej pedał jest tak jakby miękki i zasugerował wymianę korektora hamowania.
Proszę o rady.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nic to raczej nie da, tzn. hamulec może i będzie lepiej hamował o ile tył hamuje w tej chwili słabo ale pedał powinien mieć tą samą twardość.keyser2 pisze:i zasugerował wymianę korektora hamowania.
Zawsze możesz podciągnąć na max i samemu sprawdzić. Gdzieś był temat odnośnie regulatora i tam wrzucałem fotki.