[80 B3 1.8s NE] trzask podczas skrętu
[80 B3 1.8s NE] trzask podczas skrętu
Witam
Podczas ostrego skręcenia kół niezależnie w którą stronę, po dodaniu gazu słyszę chrobotanie, trzeszczenie w zawieszeniu.
Czy ktoś z Was wie co to może być ? Czy trzeba coś przesmarować czy coś mi się rozlatuje ?
Podczas ostrego skręcenia kół niezależnie w którą stronę, po dodaniu gazu słyszę chrobotanie, trzeszczenie w zawieszeniu.
Czy ktoś z Was wie co to może być ? Czy trzeba coś przesmarować czy coś mi się rozlatuje ?
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:25 przez Marek_1.9, łącznie zmieniany 2 razy.
Zackzoro to znaczy ze ci sie przegub rozlatuje. Ja wlasnie to przerabiam. Po stronie kierowcy przy skreceniu i dodaniu gazu chrobocze az wstyd skrecac bo ludzie na ulicy sie ogladaja. :mrgreen: Troche z tym dowalilem bo oslona gumowa byla przerwana a ja sobie jezdzilem podczas tych deszczowych dni, zamiast to zrobic. Teraz mam efekt ze trzeba wymienic przegub na nowy. Panowie nie kupujcie tanich oslon gumowych bo szybko sie przerywaja. Jak kupowac to najdrozszą
Twoje pytanie jest nie na temat, bo tutaj rozmawiamy o przegubach. No ale odpowiem. Byly montowane do B3 dwa takie silniki 16 zaworowe, tylko o podobnej mocy. Jeden silnik ma moc 140 KM (103 kW) 16 zaworow jego oznaczenie kodowe ACE Drugi to silnik 2.0 16V oznaczenie kodowe 6A jego moc to 137 KM (101 kW) Sprawdz w dowodzie rejestracyjnym ktore z oznaczen masz wpisane przy numerach silnika. Jezeli masz w dowodzie literki ACE to juz wiesz co masz.lukasz-jo pisze:siema... nabyłem B3 2.0 16v DOHC i chcialbym zapytać o dokładną ilość koni w tego typu silniku
Nie stare wiadomosci, ale poprostu nie doczytalem slowa nabyłem B3 2.0 16v DOHC, co oznacza ze teraz niedawno kupil. Jestem jeszcze w posiadaniu starego dowodu rejestracyjnego i tym sie tez kierowalem. Dokladnie pozostaje sprawdzic blok silnika lub rame grodziowa w komorze silnikowej. Dodam jeszcze ze DOHC (ang. Double Over Head Camshaft - oznacza dwa wałki rozrządu w głowicy) - w głowicy sa dwa wałki rozrządu przypadające na jeden rząd cylindrów. Jeden steruje zaworami ssącymi, a drugi wydechowymi.