bloku pisze:W przypadku seryjnych amorków możesz stosować obniżenie do -30. Nic się nie stanie amortyzatorom. Jeśli zastosujesz progresywne sprężyny możesz zejść do -50. Niestety ma to swoje wady jak pogorszenie się prowadzenia auta - pomimo, że będzie niżej i sztywniej to zakres pracy amortyzatora się zmniejszy więc i jego praca będzie nieco inna - dobijanie nazywane "piłeczką pingpongową" czyli twarde dobicie ale powrót miękki bujający.
Dobrze dobrany offset felgi 17 calowej i zawias eibacha -20 bedzie bardzo fajnie leżał. Nie mniej jednak odłoż więcej kasy i poszukaj używki np. set Koni Sport albo H&R, Apex, Eibach. W ostateczności MTS ale w wyższym wariancie niż ten allegrowy.
Dzięki bloku za informacje

Pisząc "set" masz na myśli sprężyny + kpl amorów dedykowanych do zestawu? Jeśli chodzi o sprężyny Eibacha one obniżają o 20mnm tu też zmieni się zachowanie auta przy seryjnym amortyzatorze?
Generalnie chcę uniknąć zglebowania audi zależy mi jedynie na delikatnym puszczeniu w dół autka, ale na tyle delikanie, że jak mi się odmieni i za 5 lat wróce z felgami do oryginału (15) i będę chciał zarejestrować np auto na zabytek to nadal to będzie wyglądało.
fotka mojego auta
