[B4 2.0 ABT] Gaśnie natychmiast po odpaleniu
[B4 2.0 ABT] Gaśnie natychmiast po odpaleniu
Panowie,
Dziś skasowałem kontrolkę/błąd AIR Bag i jakoś dziwnie po tym zabiegu auto odpala i natychmiast gaśnie...! Dodawanie gazu na niewiele się zdaje. Zastanawiam się czy ma to jakiś ze sobą związek? Do kasowanie błędu użyłem VCDS lite. Robiłem to pierwszy raz i teraz nie wiem czy ma to coś wspólnego z jakimś immbiliserem? Coś schrzaniłem z elektroniką? Wykonałem tylko skan i kasowanie błędu.
Żeby obraz całości był pełny (o ile ma to jakieś znaczenie) to paliwa jest mało ale nie sucho, samochód stoi na kobyłkach (podniesiony przód). Wcześniej wymieniałem świece i po tym zabiegu zapalał i pracował w tej samej pozycji bez problemu a po dzisiejszym podłączeniu do komputera gaśnie.
Gdzie szukać przyczyny? Macie jakiś pomysł? Podobne posty dotyczą aut z LPG, którego u mnie nie ma więc ciężko szukać tu analogii... Dziwna historia.
Dziś skasowałem kontrolkę/błąd AIR Bag i jakoś dziwnie po tym zabiegu auto odpala i natychmiast gaśnie...! Dodawanie gazu na niewiele się zdaje. Zastanawiam się czy ma to jakiś ze sobą związek? Do kasowanie błędu użyłem VCDS lite. Robiłem to pierwszy raz i teraz nie wiem czy ma to coś wspólnego z jakimś immbiliserem? Coś schrzaniłem z elektroniką? Wykonałem tylko skan i kasowanie błędu.
Żeby obraz całości był pełny (o ile ma to jakieś znaczenie) to paliwa jest mało ale nie sucho, samochód stoi na kobyłkach (podniesiony przód). Wcześniej wymieniałem świece i po tym zabiegu zapalał i pracował w tej samej pozycji bez problemu a po dzisiejszym podłączeniu do komputera gaśnie.
Gdzie szukać przyczyny? Macie jakiś pomysł? Podobne posty dotyczą aut z LPG, którego u mnie nie ma więc ciężko szukać tu analogii... Dziwna historia.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak pisał ktoś na tym forum ten wtrysk potrafi świrować nawet bez instalacji lpg. Nie odłączałeś wcześniej akumulatora? Może po wcześniejszym odpaleniu był za krótko uruchomiony silnik aby sonda lambda się nagrzała i wtrysk się zaadaptował.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2018, 13:04 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Możesz mi jakoś pokazać/wytłumaczyć która to kontrolka, gdzie ona jest?Jarewa pisze:Bo może spalona.
Nie radził bym już używać tego interfejsu. Bo kiedyś już tak na zawsze zostanie.TomaszM pisze:Dziś skasowałem kontrolkę/błąd AIR Bag i jakoś dziwnie po tym zabiegu auto odpala i natychmiast gaśnie...!
Napisz dwa słowa więcej czemu jest takie niebezpieczeństwo?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tego ci nikt nie powie bo to jest zależne od foli kontrolek ale przewaznie była to lewa dolna strona wiec pierw zobacz czy masz imo czyli wkładka stacyjki czy jest normalna czy ma szerszy początek zewnętrzny. Jak już wiesz że masz immo to odkręć licznik i powykręcaj żarówki z zaznaczeniem która gdzie bo to wazne że środka na dole i zobacz która to kontrolka zółta z kluczykiem.TomaszM pisze:Możesz mi jakoś pokazać/wytłumaczyć która to kontrolka, gdzie ona jest?