Witam.
Wiem że było już kilka tematów na temat odmy oraz OCT ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na temat założenia czegoś kupnego. Oryginalna odma ma 3 króćce: od skrzyni korbowej, od wałka rozrządu oraz od kolektora dolotowego, to co oferuje allegro albo inne strony z akcesoriami do tuningu ma 2 króćce. I teraz moje pytanie czy ukleić coś customowego (mam dostęp do tokarki frezarki itd) i podłączyć się do takiego OCT z odpowietrzeniem skrzyni i wałka oraz dolotu czy kupować gotowca i podłączyć tylko odpowietrzenie skrzyni i wałka a dolot zaślepić?
Czy ktoś ogarniał to czy brak podłączenia podciśnienia z dolotu wpływa na pracę silnika i samo odprowadzanie oparów czy nie ma to znaczenia ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam S.
[B4 2.0 ABK] Odma olejowa i OCT
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wystarczyła wpisać Audi c4 abk i jest. Widzę że tam jest coś na wzór ezektora podłączonego pod podciśnienie i pokrywa głowicy jak w ABT bez grzybka.
https://a.d-cd.net/69928cu-960.jpg
https://a.d-cd.net/69928cu-960.jpg
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Za dużo kombinujecie. Wyjście jest bardzo proste. W miejsce separatora wstawiasz trójnik najlepiej olejoodporny lub miedziany. I zrobić tak jak na rysunku. Sprawdzona metoda. Działa i nie robi jakiś niepożądanych skutków a do tego przechodzi badania techniczne bezproblemowo. Bonus taki, ze filtr powietrza czysty a silnik ma lepsze chłodniejsze powietrze bez oparów olejowych. W dolocie zaślepiasz otwór. Idealnie pasuje korek plastikowy od wina musującego np Dorato czy ruska taniego.
Sorki za jakość ale na szybkości rysowałem
Sorki za jakość ale na szybkości rysowałem