ciemny11 pisze:gorna krawędź wypustu na kole zamachowym na rowno z dolną częścią okienka
nie bardzo rozumiem, jakiego wypustu?
Masz znak 0 i nim powinieneś się sugerować, w b4 jest jeszcze znak 6 stopni ale w b3 chyba nie było - nie pamiętam.
Jak sie patrzy na koło zamachowe to po prawej jego stronie jest taki wypust. Znaku 0 nie widzialem świecąc lampą i wydaje mi sie że gdybym próbował ustawić na 0 to byloby raczej źle bo 0 to GMP
ciemny11, ale czy ja Ci kazałem ustawić na 0, napisałem
Masz znak 0 i nim powinieneś się sugerować
więc kazałem Ci się nim sugerować a nie na niego ustawiać a to duża różnica
A to że zapłon ucieka przy dodawaniu gazu to normalne gorzej by było jakby nie uciekał.
Silnik chodzi równo oprócz tych delikatnych szarpnięć czasami przy których jest to pykanie z wydechu
[ Dodano: 2018-02-12, 19:53 ]
Tylko że moja lampeczka nie pozwala na ustawianie zaplonu na 0 . Aczkolwiek ten wypust to musi być 6 stopni bo silnik chodzi najrówniej i najlepiej gdy ustawilem tak jak jest
Skoro nie widziałeś znaku 0 to obawiam się że źle jest jeszcze ustawiony lub ta Twoja lampa se nie daje rady.
Nie korzystałem z czegoś takiego nigdy więc nie mam porównania.
Może gdzieś byl obok tylko sie nie przyjrzałem albo slabo widoczny jest bo troche to przyrdzewiale a ta lampa nie świeci zbyt mocno. Aczkolwiek ten wypust na kole jest i silnik chodzi najlepiej gdy jest tak ustawiony
[ Dodano: 2018-02-13, 00:02 ]
Nie no to musi oznaczać kąt bo w takim razie co ten znacznik by symbolizował. Może w wolnej chwili pokręcę wałem i pooglądam koło zamachowe no i jeszcze raz przyjrze się tą lampą. Niestety ostatnio mam mało czasu . Właśnie nigdzie nie moge nic znaleźć o tym wypuście. Zawsze jest jakaś kreska a u mnie wystaje taki ząbek