[audi B3] kontrolka od ukladu chlodzacego
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Do: markus_2884
kolego o ile sie nie myle to na tym kruscu masz 3 czujniki, dolny ( ten pod spodem) reguluje dawke paliwa, stojac przodem do maski ten wiekszy z lewej jest od wtrysku rozruchowego, a ten mniejszy z prawej jest wlasnie od zegara!! spisz z niego nr (jak nie masz na nim to pisz, podam Ci) i kup nowy ( tylko orginal bo podrubki juz prubowalem i kicha!!)
kolego o ile sie nie myle to na tym kruscu masz 3 czujniki, dolny ( ten pod spodem) reguluje dawke paliwa, stojac przodem do maski ten wiekszy z lewej jest od wtrysku rozruchowego, a ten mniejszy z prawej jest wlasnie od zegara!! spisz z niego nr (jak nie masz na nim to pisz, podam Ci) i kup nowy ( tylko orginal bo podrubki juz prubowalem i kicha!!)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
Mam dwa czujniki. Na dole jeden i u góry jeden. To jest 1,8 zwykły gaźnik mam ssanie ręcznie podciągane. A ile powinien kosztować ten oryginalny czujnik, o którym mówiłeś?
Dorzuciłem zdjęcie króćca, tak on u mnie wygląda, dzisiaj kupiłem nowy ten czujnik który widać na zdjęciu, dalej temperatura taka sama. Na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie włożyłem przewód do mierzenia temperatury miernikiem i on mierzy temp na króćcu, ale temp króćca nie może być o ok 30 stopni mniejsza od temp wody która przez niego przepływa? Więc miernik raczej wskazuje rzeczywistą temperaturę wody?????
Dorzuciłem zdjęcie króćca, tak on u mnie wygląda, dzisiaj kupiłem nowy ten czujnik który widać na zdjęciu, dalej temperatura taka sama. Na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie włożyłem przewód do mierzenia temperatury miernikiem i on mierzy temp na króćcu, ale temp króćca nie może być o ok 30 stopni mniejsza od temp wody która przez niego przepływa? Więc miernik raczej wskazuje rzeczywistą temperaturę wody?????
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
Jak odłączę czujnik to wskazówka leży na zero a jak zewrę to wskazówka idzie do góry.
Według numeru jaki miałem na starym czujniku to jest ten HP107 350, jego opis itd jest na foto.
Jak masz króciec aluminiowy to podaj mi numer tego czujnika taki jaki masz u siebie.
Podrzuciłem dwa zdjęcia różnych czujników bo nie rozumiem dlaczego jest tak że jeden ma zakres temp 0-120 a drugi ma 25stopni , 80 stopni i dwa biegi. Oba czujniki znalazłem w tym samym miejscu czujniki temperatury płynu chłodzącego, rozmiary gwintów wskazują na to że są wkręcane w króciec.
Według numeru jaki miałem na starym czujniku to jest ten HP107 350, jego opis itd jest na foto.
Jak masz króciec aluminiowy to podaj mi numer tego czujnika taki jaki masz u siebie.
Podrzuciłem dwa zdjęcia różnych czujników bo nie rozumiem dlaczego jest tak że jeden ma zakres temp 0-120 a drugi ma 25stopni , 80 stopni i dwa biegi. Oba czujniki znalazłem w tym samym miejscu czujniki temperatury płynu chłodzącego, rozmiary gwintów wskazują na to że są wkręcane w króciec.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
ja mialem cos takiego ze sporo zawyzal o jakies 30 stopni temp bylo to przyczyna kijowego czujnika, choc nr sie zgadzaly (byla to podrubka) najpredzej pojedz gdzies na szrot i pogadaj z gosciem ze chcesz taki czujnik, tylko wykrecaj go sam i nie stukaj zadnym mlotkiem, prawdopodobnie potrzebujesz poprostu orginalnego bosha czujnik, jak znajdziesz na szrocie taki i bedzie git to wiesz juz co kupic
Ten górny czujnik jest typu załącz -wyłącz ,steruje podgrzewaniem kolektora dolotowego tzw.jeża.włącza przekaźnik( do w/w/ grzałki) a po osiągnięciu 80°C wyłącza.Nie ma nic wspólnego ze wskazaniami temperatury od tego jest ten dolny do góry nogami jeśli chodzi o styki
Mam gdzieś zapisane numery oryginalne czujników obu,ale podróby słabo działają,albo krótko albo kiepsko
Mam gdzieś zapisane numery oryginalne czujników obu,ale podróby słabo działają,albo krótko albo kiepsko
kurde dlugo mnie niebylo i widze pelno odpowiedzi to zaczne chyba od poczatku to tak problem juz byl w lato zawsze mam dobrze w zbiorniku plynu niemam odpowietrznika ale jak ktorys z kolegow mowil robie to korkiem i niewiem ciagle oco chodzi tak myslalem ze moze jakis czujnik padl ale one troche kosztuja a ja sie ucze to nie zabardzo mnie stac:/ ale dziekuje koledzy za rady pozdro wielkie i szerokosci i szczesliwego nowego roku:D
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 gru 2007, 00:15
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
sorka dla markus_2884 za nie odpisywanie, z tym szrotem wyskoczylem bo wiedzialem ze orginal bedzie sporo kosztowal <ok> , mozesz tez sprawdzic rezystancje czujnika, w download bylo cos takiego jak kody usterek i tam powinienes znalesc (o ile sie nie myle) rezystancje czujnika i dokladniejsze parametry
Ps ten na zdjeciu co pokazales to jast do silnika JN na pelnym wtrysku i odpowiedzialny jest za wtrysk rozruchowy w odpowiedniej temp. przez kilka sekund :mrgreen:
Ps ten na zdjeciu co pokazales to jast do silnika JN na pelnym wtrysku i odpowiedzialny jest za wtrysk rozruchowy w odpowiedniej temp. przez kilka sekund :mrgreen: