Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 2.0 w drodze do full edition

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Audi 90 B3 2.0 w drodze do full edition

Post autor: kolakowski90 » 07 sie 2017, 12:30

Witam wszystkich :D Jestem na forum ponad rok, więc czas najwyższy pochwalić się samochodem a nie usterkami które w nim były :P Posiadam Audi 90 R5 2.0 115KM ( PS ) z 1990 roku ( jest znacznie starszy ode mnie okok ) Kupiłem go za grosze przez czysty przypadek w maju 2016r. Auto sprawowało się dobrze, aczkolwiek spalanie było stosunkowo duże i falował na zimnym silniku ( tak, tak mechaniczny wtrysk zmora dzisiejszych mechaników :) ) Szczerze mówiąc przez rok tylko eksploatowałem autko nie zmieniałem nic, i nic nie chciałem w nim robić ( Pierwsze auto ) Potrzebowałem tylko pojazdu który zawiezie mnie z punktu A do punktu B. Po niecałym roku miałem punkt kulminacyjny... chciałem je sprzedać :| falowanie stawało się coraz bardziej denerwujące, a duże spalanie bolało mój portfel. Na szczęście gdy już znalazł się kupiec zrezygnowałem i zostawiłem autko dla Sb i tu zaczyna się moja przygoda z AUDI 90 :D

Wyposażenie :
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektryczne szyby przód
- klimatronik :-D
- halogeny
- światła przeciwmgielne tył
- elektrycznie regulowane światła
- welur
- hak ( :( )
- antena w szybie tylnej
- podgrzewanie tylnej szyby
- wspomaganie kierownicy
- radio Audi BETA
- worek na narty
- chromowe dodatki na zderzakach, listwach odbojowych oraz wokół szyb

Co zrobiłem :
- regulacja mechanicznego wtrysku!!! samochód nie faluje ( podziękowania dla użytkownika Jugo007 piwoa80 )
- na nowo pomalowana maska
- kupiłem nowe opony letnie i zimowe
- kupiłem aluski
- wymieniłem radio na Pioniera
- zamontowałem tubę
- regenerowałem odbłyśniki w lampach
- zamontowałem komputer pokładowy AC/BC
- zamontowałem chromowe obwódki na obrotomierzach
- wymieniłem podsufitkę
- wymieniłem świece na NGK i kable WN
- wymieniłem sondę Lambda
- mierzyłem ciśnienie oleju w silniki ( na rozgrzanym wyszło 2,5 bara :D )
- skóry z podgrzewaniem tyłka :D
- i jeszcze tam parę pierdół


Co chcę zrobić :
- malowanie całego autka ( na ten sam kolor )
- malowanie zacisków hamulcowych ( na czerwono cwaniak_ )
- przyciemnić z tyłu szyby
- być może zamontować szyber dach ( ale to wtedy gdy nie będę miał na co pieniędzy wydać )

Ciekawostka: Po zdjęciu pokrywy zaworów moim oczom ukazała się nakrętka 6 która leżała sobie w jakimś kanale od przepływu oleju bezradny_ . Dodam że wcześniej słychać było szklanki jak biją a teraz po wyjęciu tej że nakrętki dźwięk zniknął ^^

A teraz czas na fotki jak auto wyglądało kiedyś a jak wygląda teraz + prace nad Dizajnem :P

[ Dodano: 2017-08-07, 12:11 ]
kolejne foty :

[ Dodano: 2017-08-07, 12:13 ]
Kolejna dawka zdjęć :>

[ Dodano: 2017-08-07, 12:18 ]
zdjęcia

[ Dodano: 2017-08-07, 12:28 ]
:)

[ Dodano: 2017-08-07, 12:29 ]
:)

[ Dodano: 2017-08-07, 12:29 ]
:)

[ Dodano: 2017-08-07, 12:30 ]
:)

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 sie 2017, 00:38

witam auto fajne, dość wyposażone. A mam pytanie o regenerację odbłyśników, jak w jaki sposób ?

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 26 sie 2017, 16:00

Więc tak jeśli chodzi o odbłyśniki to tu jest mój temat : https://audi80.pl/topics139/poszukuj ... 102837.htm

Tam jest opisane co i jak. A w skrócie :
wyjąłem lampy rozebrałem je, wyciągnąłem odbłyśniki ( ten środek lampy ) i wysłałem je do firmy która zajmuje się regenerowaniem odbłyśników. Oni je piaskują i dają nową warstwę tego odbłyśnika. Ja zapłaciłem za 2 odbłyśniki + ramki ( które też znajdują sie w lamach ) po 115 zł za sztukę + kurier. Więc Cena za wszystko nie przekroczyła nawet 300 zł a efekt jest powalający oklasky

tu link do tejże firmy : http://regeneracja-hc.com/

Fachowa obsługa i krótki czas oczekiwania :D Polecam

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 sie 2017, 23:30

dzięki za odpowiedz ;-)

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 26 sie 2017, 23:41

fajna,gratulacje piwoa80

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 25 lut 2018, 19:40

AC dobrze podłączyłeś? Bo ciśnienie oleju się wyświetla

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 26 lut 2018, 00:16

Dobrze dobrze :P zdjęcie jest zrobione po podłączeniu samego BC ;) ale dziękuje za czujność okok

leanbow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 07 sty 2018, 22:12

Post autor: leanbow » 26 lut 2018, 09:04

fajna audi

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 26 lut 2018, 15:34

Fajna audi ale jak to jest 2,0 ? mnie to wyglada na 2,3? a jesli sie myle to sie okazuje że ja też mam 2,0 zamiast 2,3 :|

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lut 2018, 15:44

bokers89, kolego jest to 2,0 - 5 cyl bo takie też były ;-)

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 26 lut 2018, 16:25

Obrazek

to jest moj silnik.. - rozwiejcie prosze moje watpliwosci :)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 26 lut 2018, 16:26

2.3 NG. 2.0 PS ma inny kolektor dolotowy i nie ma vacu.

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 26 lut 2018, 16:34

No to powiem że mnie uspokoileś :) ale jak ja na nie patrze to nie moge znalesc różnicy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lut 2018, 16:37

Audi Sport, to jest chyba PS?

Obrazek

kolakowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 25 cze 2016, 13:26
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: kolakowski90 » 27 lut 2018, 00:01

Dokładnie, w 2.3ng mamy jakby mniejszy kolektor dolotowy i ma pompę vacum. Chociaż widziałem 2.3 ng z takim kolektorem jak u mnie :p nie ma co się bać 2.0 PS i 2.3NG prawie to to samo tylko u mnie mniej kucy bo tylko 115 :( okok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl