Ale wtyczka wisi a sterownik jest przystosowany.Wydra9 pisze:tutaj nie ma skrzyni automatycznej i wczesniej klima działała
Klima będzie działać bez tych sygnałów one jej są niepotrzebne.
No bedzie EMU wiec oryginalny sterownik z AAh wylatuje ale chce zeby peryferia samochodu takie jak klimatronik czy BC działały jak wczesniej lub poprostu działały, opcja z wyłączaniem kompresora klimy podczas gwałtownego przyspieszania jest kusząca i chce by działała.Jarewa pisze:Bo ja trochę nie rozumie co chcesz robić skoro mowa o AAH to co oryginalny sterownik wyrzucasz czy jak??
Z tego co wcześniej pisałem to C10 jest tym sterowanie. Pullup najpewniej masz w sterowniku klimy, który się załącza to włączeniu kompresora. A jak ECU zewrze ten pull-up z masą to klimatronik odłącza kompresor.Wydra9 pisze:skonfigurowac tak ze jak pedał bedzie w podłodze ma byc na nim masa jesli nie przez pullup +12V. te kabel idzie do ECU? czy szukac go gdzies indziej?
No tak ale jak będzie jechał z wciśniętym do podłogi pedałem to nie załączy klimy dopóki nie puści gazu. A klimatronik ma jeszcze dodatkowy niewykorzystany sygnał "kickdown" który jak przerobi tak jak chciał przy wciśniętym gazie tylko na trochę wyłączy klimę czyli już ma gotowe cut-off sprężarki.maciek889 pisze:A jak ECU zewrze ten pull-up z masą to klimatronik odłącza kompresor.
No i dobrze że nie włączy przy cisnieciu lepiej niech nie obciąża silnika a działa tylko przy normalnej jezdzie - podoba mi sie toJarewa pisze:No tak ale jak będzie jechał z wciśniętym do podłogi pedałem to nie załączy klimy dopóki nie puści gazu. A klimatronik ma jeszcze dodatkowy niewykorzystany sygnał "kickdown" który jak przerobi tak jak chciał przy wciśniętym gazie tylko na trochę wyłączy klimę czyli już ma gotowe cut-off sprężarki.maciek889 pisze:A jak ECU zewrze ten pull-up z masą to klimatronik odłącza kompresor.
C10 jest tą komunikacją dwustronną co mówi maciek, C11 to niepotrzebny, A trzeci kabel sygnał to kickdown.Wydra9 pisze:Tylko teraz zauważyłem rozbieżności bo mówicie o c10 ze to on jest switchem
Z tego co licze dajmy na to 6500 obrotów na minute czyli /60 daje 108 obrotów na sekunde czyli 108hz na jeden obrót mamy 6 cykli 108*6 daje 650 cykli wtryskiwaczy na sekunde czyli 650hz no to raczej nie zleje sie w całość bo nie jest to jakas ogromna czestotliwosc zeby miało zlac sie w całość dam najwyzej rezystor 4.7k diody szybkie i ogarnie.maciek889 pisze:Wszystkich nie podłączaj, bo one zleją się w jeden sygnał przy gazie w podłodze przy wyższych obrotach. Ja bym proponował max 2..Wydra9 pisze:Kurcze ciekawe czy moj plan podłaczenia wszystkich wtrysków przez diody i rezystor pullup wypali z BC
Tylko nie bierzesz pod uwagę że wtryskiwacze będą otwarte przez 10-15ms przy gazie w podłodze. A czas dwóch obrotów wału przy 5000 obrotach/min to 24ms a przy 6000 20ms.Wydra9 pisze:Z tego co licze dajmy na to 6500 obrotów na minute czyli /60 daje 108 obrotów na sekunde czyli 108hz na jeden obrót mamy 6 cykli 108*6 daje 650 cykli wtryskiwaczy na sekunde czyli 650hz no to raczej nie zleje sie w całość bo nie jest to jakas ogromna czestotliwosc zeby miało zlac sie w całość dam najwyzej rezystor 4.7k diody szybkie i ogarnie.maciek889 pisze:Wszystkich nie podłączaj, bo one zleją się w jeden sygnał przy gazie w podłodze przy wyższych obrotach. Ja bym proponował max 2..Wydra9 pisze:Kurcze ciekawe czy moj plan podłaczenia wszystkich wtrysków przez diody i rezystor pullup wypali z BC