[B4 2.0 ABT] /ABM podpięcie cewki zapłonowej
[B4 2.0 ABT] /ABM podpięcie cewki zapłonowej
witajcie,
po wymianie świec, kabli, kopułki i palca przyszedł czas na wymianę cewki
kupiłem cewkę BERU ZSE 001
zabrałem otworzyłem maskę, już chciałem wymieniać i <zonk>
:shock: :shock:
nie pasuje mi wtyczka do modułu(?)
czy kupiłem niewłaściwą cewkę?
są jakieś przejściówki?
co począć?
po wymianie świec, kabli, kopułki i palca przyszedł czas na wymianę cewki
kupiłem cewkę BERU ZSE 001
zabrałem otworzyłem maskę, już chciałem wymieniać i <zonk>
:shock: :shock:
nie pasuje mi wtyczka do modułu(?)
czy kupiłem niewłaściwą cewkę?
są jakieś przejściówki?
co począć?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Chyba - to znaczy? Jakie masz objawy? Śmiem podejrzewać co innego. Rzadko się słyszy, żeby w tych autach uszkodzeniu ulegały cewki.berto88 pisze:U mnie chyba pada ta cewka, chciałbym się dowiedzieć czy da się zamontować tą starszego typu czy istnieje jakieś obejście... ponieważ ta "nowsza" jest cholendarnie droga a zamiennikow nie ma.
Myślę, że prędzej uszkodziłby się czujnik Halla niż cewka.
Dziękuję za odpowiedzi. Póki co chyba opanowałem sytuację... mianowicie wymieniłem czujnik temperatury dla ECU (ten niebieski). Narazie wygląda jakby wszystko wróciło do normy. Jakie były objawy? Na zimno odpalał normalnie jak sie troche podgrzał zaczynał świrować m.in szarpanie podczas jazdy. Następnie jak był ciepły miał problem z odpaleniem, zalewało go po dłuższym kręceniu wypluwał chmure dymu wraz z niespalonym paliwem. Dzisiaj odpiąłem czujnik zrobiło mu sie lepiej, potem go wymieniłem. Odpiąłem akumulator następnie założyłem nowy czujnik póki co, jeździ jak dawniej nie szarpie, odpala zimno/ ciepło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
No i OK. To dobrze, że usterka znaleziona.berto88 pisze:Na zimno odpalał normalnie jak sie troche podgrzał zaczynał świrować m.in szarpanie podczas jazdy. Następnie jak był ciepły miał problem z odpaleniem
Na przyszłość - takie objawy także mogą właśnie wskazywać na czujnik Halla. Auto na ciepłym gaśnie, po ostygnięciu normalnie odpala.