Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Zakup klimatronika do ABT z V6 / demontaz

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 02 mar 2018, 09:06

Ja podłączam wtryski sekwencyjnie kazdy odzielnie. Czyli najlepiej wychodzi zeby wziasc np z 1 i 4 i zobaczyc co bedzie :)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 mar 2018, 13:07

zapłon 1 i 4 następuje jeden po drugim (i tym samym wtrysk jak ustawisz korelacje zdarzeń wtryskowych z zapłonowych jak w fabrycznie)
ja bym proponował 1 i 6
Bo kolejność zapłonu jest 1-4-3-6-2-5

1-4-3-6-2-5-1-4-3-6-2-5-1-4-3-6-2-5-1-4-3-6-2-5-

[ Dodano: 2018-03-03, 13:07 ]
A korelacja zapłonu na poszczególnych cylindrach do wtrysku wygląda tak:
5 zapłon - 1 wtrysk
1 zapłon - 4 wtrysk
4 zapłon - 3 wtrysk
3 zapłon - 6 wtrysk
6 zapłon - 2 wtrysk
2 zapłon - 5 wtrysk
SSP strona 36: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_130.PDF

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 06 mar 2018, 12:01

No to bedzie 1 i 6 dam diody schottky i 4.7k do +12V powinien byc szybki sygnał bez lagu. Mam jeszcze pytanie z innej beczki Czy licznik z BC do audi 80 posiada kontrolke check engine? Mam puste miejsce w kompie oznaczone jaki mil lamp i zastanawia mnie czy nie jest ona podłaczona czy moze jest to inny pin niz mowi schemat.
Znalazłem cos takiego http://www.s2central.com/inst_clust_mil.html

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 mar 2018, 16:34

Wydra9 pisze:Czy licznik z BC do audi 80 posiada kontrolke check engine?
Zależne od wersji foli kontrolek ale większość ma.

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 06 mar 2018, 18:32

Czyli najwyrazniej ten nie ma skoro pin B11 w Ecu jest pusty chyba ze chodzi o inny pin?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 mar 2018, 18:36

Wydra9 pisze: skoro pin B11 w Ecu jest pusty
Bo przerznie nigdy nie są podłączone.

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 06 mar 2018, 19:27

Chodzilo mi o C14 pin B11 to BC :) aha dzieki za info czyli zeby dzialala trzeba zrobic jak w linku

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 mar 2018, 20:23

No nie do końca oni uruchomili "CAT" a to nie to samo co "check engine" to co w linku pierw musisz zobaczyć czy masz tą ikonkę w którym miejscu i z schematów licznika dowiedzieć się który pin odpowiada by ja załączać i wtedy podłączyć.

Ta ikonka różnie wędrowała po liczniki dlatego pisałem zależne wszystko od folli kontrolek tu taki przykład

Obrazek

Ona była różnie po prawej,po lewej wyżej itd.

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 06 mar 2018, 20:34

Zrozumialem ze cat to check engine. To po co byl ten check engine skoro nie byl podlaczony cos on robil? Moge jakos ten przewod wydobyc prosto nie zrzucajac szafy?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 mar 2018, 20:40

Wydra9 pisze:To po co byl ten check engine skoro nie byl podlaczony
Tego najstarsi Indianie nie wiedzą. Czemu nie podłączyli skoro większość foli miała i większość sterowników komputera.
Wydra9 pisze:Moge jakos ten przewod wydobyc prosto nie zrzucajac szafy?
Nie bo jeszcze się nie spotkałem by był kabelek.

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 06 mar 2018, 23:01

A jeszcze jedno pytanie jak jest z abssem bo tu sa jakies piny ale do poprawnego dzialania cos jest potrzebne z kompa?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 07 mar 2018, 10:24

Chyba dopiero w ABSie z B5tek (i to też późniejszych) dopiero było jakieś połączenie silnika z ABSem. A 80tkach jak się orientuje ABS działa całkowicie niezależnie.

Wydra9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018, 14:28

Post autor: Wydra9 » 07 mar 2018, 10:59

Super. Juz wszystko wiem takie male zrodlo wiedzy sie zrobilo na temat peryferiów podlaczanych do emu w 80tce :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 mar 2018, 15:06

maciek889 pisze:Chyba dopiero w ABSie z B5tek (i to też późniejszych) dopiero było jakieś połączenie silnika z ABSem. A 80tkach jak się orientuje ABS działa całkowicie niezależnie.
No nie do końca maćku prawda, bo były ABS z EDS wtedy było połączenie ale jak wiemy takie systemy były rzadkością w B4. Wiec w przypadku samego ABS takie połączenia nie było bo abs nie potrzebuje połączenia. Ale EDS wymagał i jest potrzebne.

Awatar użytkownika
Gh0st666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 gru 2011, 16:04
Lokalizacja: Rudzienice

Post autor: Gh0st666 » 22 lip 2018, 22:10

delik pisze:witam,
w razie pytac o montaz cliamtronica mozecie pisac jesli komus bedize sie chcialo,

dzisiaj narescie nabilem clime i odpalila za 1 razem ;) montaz glownie odbyl sie głównie dzieki wlasnie temu tematowi, praktycznie wszystko jest w nim opisane ;D

pozdr
Witam ;) ostatnio wziąłem się za montaż klimy i poległem już na elektryce ;P Mógłbyś podpowiedzieć jak najprościej to wszystko podłączyć i przeciągnąć wiązkę od wentylatorów? Szczerze to wolałbym wywiercić dziurę obok fabrycznej wiązki i przełożyć tą od klimy ;) Silnik 2.6 V6 ABC ;) klimy nie było wcześniej. Wspominałeś w którymś poście, że wszystkie potrzebne kable pod deską znalazłeś w pęku kabli które idą w plastikowym korytku przykręconym do deski nad nogami kierowcy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl