[B4 2.0 ABK] Nie grzeje
[B4 2.0 ABK] Nie grzeje
Witam.Mam dziwny problem z ogrzewaniem.Nie mam gorącego powietrza mimo, że nagrzewnice mam drożna, a nie grzeje mi jak powinno tylko wieje na gorącym silniku (90stopni) powietrzem letnim a na większych prędkościach dmuchawy coraz zimniejsze. Wąż wchodzący jest gorący wychodzący zimny. Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu. Zalałem nowy płyn odpowietrzałem nic nie pomogło...Jak ściągam przewód powroty z nagrzewnicy leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
A troszkę nie doczytałem
A nagrzewnica ma przejście awaryjne na wypadek gdyby była zatkana i dla lepszego odpowietrzenia mimo że zatkana będzie przepływ.
W takim wypadku nagrzej auto dotknij dół nagrzewnicy w miejscu nagrzewnicy
dawid2832 pisze:Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu.
To nic nie daje poczytaj co to są chłodnice równoległe takie pchanie szlaufem ciśnieniem jeszcze bardziej uszkadza nagrzewnice niż pomaga, bo w środku jest spirala ceramiczna która po pewnym czasie pęka i zatyka.dawid2832 pisze:leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana
A nagrzewnica ma przejście awaryjne na wypadek gdyby była zatkana i dla lepszego odpowietrzenia mimo że zatkana będzie przepływ.
W takim wypadku nagrzej auto dotknij dół nagrzewnicy w miejscu nagrzewnicy
Dotknąłem i było zimne.Jarewa pisze:A troszkę nie doczytałem
dawid2832 pisze:Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu.To nic nie daje poczytaj co to są chłodnice równoległe takie pchanie szlaufem ciśnieniem jeszcze bardziej uszkadza nagrzewnice niż pomaga, bo w środku jest spirala ceramiczna która po pewnym czasie pęka i zatyka.dawid2832 pisze:leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana
A nagrzewnica ma przejście awaryjne na wypadek gdyby była zatkana i dla lepszego odpowietrzenia mimo że zatkana będzie przepływ.
W takim wypadku nagrzej auto dotknij dół nagrzewnicy w miejscu nagrzewnicy
Czym to obkleic na nowo? Że ta klapka w piecu tam gdzie nagrzewnica?krzych900 pisze:Jak gąbka wyleciała to klapy do obklejenia na nowo
Bez ściągania deski się nie obejdzie?
Wymieniać nagrzewnice przy wymianie deski? Tak przy okazji? Jakieś sprawdzone dobre firmy żeby grzała i nie ciekła po roku życia coś? Bo widziałem za 30/40 i 120 i pytanie czy jest sens czy te za 40 też są dobre i nic się z nikim nie dzieje?