[B4 2.3 ng CABRO] przekładka lamp na soczewki
[B4 2.3 ng CABRO] przekładka lamp na soczewki
Witam panowie. Mam zwykle zespolaki w swoim cabrio, czy soczewki podejda bez problemu ? Co jeszcze trzeba bedzie kupic i jak to zmontowac ? Duzo zabawy przy tym jest?
Jak nie wrzucasz tam żadnego ksenonu ani nic takiego to żadne przetwornice nie są Ci potrzebne. Wtyczka podchodzi zarówno pod zespolaki jak i pod soczewy, niczym się nie różni. Wkładasz, podpinasz, wrzucasz jakieś dobre żarówki i wszystko działa bez problemu. Żeby wyciągnąć lampy bez ściągania zderzaka musisz odkręcić te plastikowe listewki ("łezki"), które są pod reflektorami, i trochę nimi pomanewrować, najlepiej ściągnij te czarne dekle z tyłu lamp i próbuj to jakoś wyciągnąć, chwila zabawy i wyjdzie Silniczki z tego co wiem niczym się nie różnią i są zamienne, tak samo jak obudowy od zespolaków i soczewek też można między sobą zamieniać bo są identyczne <ok>
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jak masz soczewki z poliftowego caba (1998-2000) to musisz zderzak popuścić bo te lampy mają dodatkowe osłony mocowań.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Są dwie różnice w soczewkach. Ogólnie tylko "plecy" mają dodatkową osłonę na dolne mocowanie oraz na zewnętrznej krawędzi jest dodatkowy klips aby w błotniku lepiej się ułożyło. Obojętnie, które trafisz będą pasować.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Poszukaj na forum, był gdzieś opis, trzeba w pałąku przełożyć żółty kabelek z pozycji 53B na 53, jeśli mnie pamięć nie myli...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tutaj jest opis tylko nie wiem czy nie jest dla ostatniej wersji przełączników. Przekłada się kabel aby światłą krótkie nie gasły po włączeniu długich.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga