Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Luz na dolnym kole rozrządu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kubas95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 04 mar 2017, 13:26
Lokalizacja: Toruń

[B4 2.0 ABK] Luz na dolnym kole rozrządu.

Post autor: Kubas95 » 12 mar 2018, 21:53

Tak jak w temacie.

Czy ktoś przy wymianie uszczelniacza na wale przyjrzał się jak koło zębate rozrządu ( dolne - na wale korbowym ) buja się na boki? Niestety mi ścieło klin na całe szczęście bez randki tłoka z zaworem i jako że z tym żartów nie ma zakupiłem nowe koło wraz ze śrubą - wszystko orginał.
Koło wsuwa się bardzo gładko lecz ruszając na boki jest minimalny ale wyczuwalny luz. Nie lata jak żyd po pustym ale myśle że 0,05mm łącznie luzu jest.


Na forum nikt chyba z tym problemu nie miał, nie znalazłem podobnego tematu.
U wujka google wyczytałem że we francuzach jest spory ten luz albo w ogóle nie ma klina i nic tam się nie dzieje. Ludzie wkręcają śrubę od wału na klej i śmigają.

Borykał się ktoś już z takim tematem w ABK albo ABT?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2018, 22:22

Luz jest dopuszczalny taki jak piszesz i każdy ma bo tu głównym elementem ścisku jest śruba i płaszczyzny zębatki po zewnętrznej i czoło wału. Podstawa to dobrze przykrecić jak ksiazka pisze oczywiście uważaj z klejem daj słaby.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl