Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Praca wtrysku benzyny Audi 80 B4 ABT

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 mar 2018, 12:12

Jak na oba problemy pomaga odłączenie akumulatora to pisanie kolejnych postów nie rozwiąże twojego problemu.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 04 mar 2018, 10:33

Wiem, że pisanie kolejnych postów nie pomoże. Więc mam zamiar zamówić nowy układ sterujący LPG tylko pytanie czy wybrać KME Bingo M czy AC Stag 100? Który lepszy? Na którym nie będę miał takich problemów jak do tej pory. Do tej pory posiadam układ sterujący DT Gas System którego się nie da odpowiednio wyregulowac aby dobrze Audi chodziło.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 mar 2018, 10:49

audi94 pisze: Więc mam zamiar zamówić nowy układ sterujący LPG tylko pytanie czy wybrać KME Bingo M czy AC Stag 100? Który lepszy? Na którym nie będę miał takich problemów jak do tej pory.
To nic nie da nadaremna zmiana. Dostałeś w tym drugim temacie info co należny zrobić. Im bardziej będziesz ten temat wiercił tym bardziej silnik będzie gorzej chodził na Pb.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 04 mar 2018, 11:04

To co każda Audi 80 b4 ABT zagazowana ma taki problem jak mój?! Nie wierzę, że nie da się tego ustawić aby chodziło prawidłowo. Z tego co wyczytałem to KME Bingo M i STAG 100 całkiem dobrze się sprawują w 2.0 ABT i nie ma z nimi aż takich problemów przynajmniej nie znalazłem takiego tematu.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 mar 2018, 11:36

Przeważnie tak jeszcze jest zależność czy to M 1.2.1 do 92r czy M 1.2.3 po 92r ten starszy jest tylko mniej problematyczny.

Większość po prostu nie zwraca na to uwagi bo po odpaleniu przygazują i włącza się LPG.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 17 mar 2018, 18:42

Mam takie małe pytanie co to za przekaźniki są ?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/g5I ... wTJ4rKqf4H
Przeglądając zdjęcia na google grafika nie znalazłem, że by ktoś takie miał w Audi 80 B4 ABT.
Znajdują się one obok akumulatora.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 mar 2018, 18:50

Nikt nie ma bo to nie orginalne, twórczość elektryka.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 17 mar 2018, 19:00

Możliwe, nie moja w tym sprawka tak przyjechała z niemiec 12 lat temu.
A od czego mogą być te przekaźniki? Wpisując ten nr. przekaźnika wyskakuje, że jest to przekaźnik pompy paliwa. Możliwe jest, że są to dwa przekaźniki od pompy paliwa ? I jaką one mogą rolę pełnić ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 mar 2018, 19:07

audi94 pisze:A od czego mogą być te przekaźniki?
A to juz musisz pytać tego co zakładał, raczej nikt nie ma szklanej kuli by podejrzeć co elektryk miał na mysli.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 17 mar 2018, 19:15

Toż wiem, że nikt nie wie co miał na myśli elektryk ale może widział ktoś podobne rozwiązanie lub się domyśla chociaż od czego mogą być one.

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 17 mar 2018, 19:28

Może być odcięcie pompy dla alarmu bądź centralnego. Sprawdzisz po wiązce gdzie idzie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 mar 2018, 20:16

audi94, takie coś może do wielu rzeczy służyć, więc się nie dziw że nikt Ci nie napisze w 100% do czego to jest.
Zresztą masz tam jakiś bezpiecznik - wyjmij a coś pewnie przestanie działać - nie prościej będzie? niż domagać się wyjaśnienia.
A jak nie to trzeba po kabelkach.

Woonski^
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 gru 2017, 18:41
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Woonski^ » 30 kwie 2018, 21:32

Kolego,

Jeśli nadal masz problem z nierówną pracą na benzynce to spróbuj jednej rzeczy.

Otwórz maskę. Z lewego nadkola wychodzą 2 gumowe wężyki, Ciebie inetersuje ten bliżej Ciebie. Na odpalonym silniku weź i załam go w pół albo ścisnij kombinerkami. Daj znać jaki efekt. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl