Colour Edition LZ9U - Dawid1995
Colour Edition LZ9U - Dawid1995
Witam! Nadszedł czas , abym przedstawił moją A80
A więc do rzeczy.
Jest to autko wyprodukowane 12.1994 r.
Data pierwszej rej. 12.11.1995 r.
Pod maską posiada silniczek 1.9 TDI 1Z na osprzęcie Pierburga generujący szalone 90 KM.
Autko posiada kartę serwisową, serwisowane do 2004 roku.
Audi w rodzinie od 2006 roku. Została sprowadzona z Niemiec z przebiegiem 225000 km. Otrzymałem ją od rodziców gdy tylko odebrałem prawko, więc jakieś 3 lata temu. Od tamtej pory należy do mnie Obecnie stan licznika wskazuje 325000 km, więc jak zauważyliście przez 11 lat pokonała zaledwie 100000
Wyposażenie bardzo ubogie (o to chodziło rodzicom, gdy ją sprowadzali "im mniej elektroniki tym mniej się psuje"-mówili ).
Auto posiada:
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Poduszka powietrzna kierowcy
-Centralny zamek
-Alarm
-Szyberdach sterowany elektrycznie
-Podłokietnik w tylnych siedzeniach
-Radio BLAUPUNKT CD+USB, oraz 4xgłośniki JBL
-Big Ben
I jak już wspomniałem jest w wersji Colour Edition
Auto posiada również 5 x ori Alu
Czas na kilka zdjęć:
Na zdjęciu widać delikatne wgniecenie maski z prawej strony tuż przy reflektorze (delikatna kolizja)
Troszkę przyrdzewiały błotnik lewy przód.
No i wnętrze:
W planach najbliższych:
-Pranie tapicerki
-Wymiana błotnika
-Wymiana maski (pokrywy silnika)
W planach troszkę dalszych:
-Sprężyny obniżające (w granicach rozsądku)
-Jakieś zacne alu 16"
Reszta pozostaje ori
A więc do rzeczy.
Jest to autko wyprodukowane 12.1994 r.
Data pierwszej rej. 12.11.1995 r.
Pod maską posiada silniczek 1.9 TDI 1Z na osprzęcie Pierburga generujący szalone 90 KM.
Autko posiada kartę serwisową, serwisowane do 2004 roku.
Audi w rodzinie od 2006 roku. Została sprowadzona z Niemiec z przebiegiem 225000 km. Otrzymałem ją od rodziców gdy tylko odebrałem prawko, więc jakieś 3 lata temu. Od tamtej pory należy do mnie Obecnie stan licznika wskazuje 325000 km, więc jak zauważyliście przez 11 lat pokonała zaledwie 100000
Wyposażenie bardzo ubogie (o to chodziło rodzicom, gdy ją sprowadzali "im mniej elektroniki tym mniej się psuje"-mówili ).
Auto posiada:
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Poduszka powietrzna kierowcy
-Centralny zamek
-Alarm
-Szyberdach sterowany elektrycznie
-Podłokietnik w tylnych siedzeniach
-Radio BLAUPUNKT CD+USB, oraz 4xgłośniki JBL
-Big Ben
I jak już wspomniałem jest w wersji Colour Edition
Auto posiada również 5 x ori Alu
Czas na kilka zdjęć:
Na zdjęciu widać delikatne wgniecenie maski z prawej strony tuż przy reflektorze (delikatna kolizja)
Troszkę przyrdzewiały błotnik lewy przód.
No i wnętrze:
W planach najbliższych:
-Pranie tapicerki
-Wymiana błotnika
-Wymiana maski (pokrywy silnika)
W planach troszkę dalszych:
-Sprężyny obniżające (w granicach rozsądku)
-Jakieś zacne alu 16"
Reszta pozostaje ori
Jeśli chodzi o pranie boczków i podsufitki to będzie to robione metodą parową bądź delkatnie przejechane pianką Reszta będzie prana w sposób tradycyjny. Ale w sumie i tak mam troszkę inną podsufitkę niż w tradycyjnych A80 , więc raczej nie powinno nic się staćPieterB pisze:tu bym odradzał - na pewno nie boczki ani podsufitka bo odejdzie i trzeba będzie kleić.
Wstawiam zdjęcie spod maski. Miałem zrobić to wcześniej ale jakoś pogoda/czas nie sprzyjały.
Wpadło kilka nowych gratów do zawieszenia, układu kierowniczego oraz przeniesienia napędu, zasilania paliwem m.in.
-tuleje wózka + malowanie wózka - LEMFORDER
-drążki kierownicze+końcówki drążków - SWAG
-wahacz lewy kpl. - LEMFORDER
-wahacz prawy kpl. - LEMFORDER
-górne mocowanie amortyzatora kpl. - KAYABA
-przeguby napędowe zew. kpl. - GSP
-przewody paliwowe od zbiornika do filtra: miedziane i zbrojone
No i niestety zaniemogła pompa wspomagania, więc została wymieniona na:
-pompa wspomagania - LAUBER
-olej do układu wspomagania FEBI 06162 + płukanie układu
Dziś wpadła nowa osłona drążka zmiany biegów:
Kolejne plany:
-czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej (szarpie delikatnie podczas przyspieszania)
-wymiana błotnika lewy przód
-polerka lakieru ew. dobry wosk
-no i nieszczęsne pranie tapicerki
-poszukiwanie zacnych alu 16" lub 17"
Wpadło kilka nowych gratów do zawieszenia, układu kierowniczego oraz przeniesienia napędu, zasilania paliwem m.in.
-tuleje wózka + malowanie wózka - LEMFORDER
-drążki kierownicze+końcówki drążków - SWAG
-wahacz lewy kpl. - LEMFORDER
-wahacz prawy kpl. - LEMFORDER
-górne mocowanie amortyzatora kpl. - KAYABA
-przeguby napędowe zew. kpl. - GSP
-przewody paliwowe od zbiornika do filtra: miedziane i zbrojone
No i niestety zaniemogła pompa wspomagania, więc została wymieniona na:
-pompa wspomagania - LAUBER
-olej do układu wspomagania FEBI 06162 + płukanie układu
Dziś wpadła nowa osłona drążka zmiany biegów:
Kolejne plany:
-czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej (szarpie delikatnie podczas przyspieszania)
-wymiana błotnika lewy przód
-polerka lakieru ew. dobry wosk
-no i nieszczęsne pranie tapicerki
-poszukiwanie zacnych alu 16" lub 17"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 sty 2017, 14:57
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: RJA Podkarpackie