W starym liczniku (VDO) trochę był a później popsułem jeszcze bardziej prędkościomierz (ułamałem i powyginałem sprężynkę wskazówki, zlutowanie i względne prostowanie nie dało pożądanego efektu).
Znalazłem dawcę (VDO) i przełożyłem do swojego licznika sam prędkościomierz. Dawca to prawdopodobnie jakiś diesel - miał zegar zamiast obrotka, ale na diodkach jest check engine i symbol świec żarowych.
Zadowolony z udanej operacji, bo krótkiej jeździe zorientowałem się, że kilometry mi nabija jak szalony, tak z 5 razy szybciej,
Pytanie jak to naprawić, bądź jak szukać po symbolach prawidłowego licznika?
Z tego co wyczytałem skrzynia biegów może mieć znaczenie: CCF
Na pierwotnym liczniku nie widzę żadnej wartości impulsów na kilometr (jest tylko jakieś wspomnienie po nalepce). Dawca ma wpisane na nalepce
Kod: Zaznacz cały
437.204/020/001 (co to jest?)
k=4073 IMP/KM (jakie powinno być dla skrzyni CCF?)
12v
Mave in Germany