Witam wszystkich,
Robię hamulce w nowo nabytym audi b4 avant i jako, że wcześniej serwisował go jakiś janusz trochę się pogubiłem.
1. Zacisk (rys.A) dobrze myślę, że jest od golfa ? Już go zregenerowałem i zauważyłem, że coś jest nie tak. Jeżeli podłączę przewód w miejsce nr.1 (patrząc po zdjęciach z forum vw - przepraszam za tą zdradę !) to jako, że w audi hamulec jest bardziej pionowo, odpowietrznik będzie niżej niż przewód. Może to tak być, czy zostaje kupno nowego zacisku ?
1a. Z ciekawości, co się stanie jeżeli podłączyłbym przewód hamulcowy w miejsce odpowietrznika ?
2. Zdjęcie B - to jest chyba oryginalny zacisk. W pokazanym miejscu powinien być chyba ogranicznik ? Jest on konieczny ? Jeżeli tak jaką powinien mieć średnicę ?
3. Jak poprowadzić linkę ręcznego ? (rys.C) w miejscu, gdzie wskazuje strzałka powinno być jeszcze mocowanie ? czy od razu leci ona do hamulca ?
Przy okazji. Wesołych Świąt !
[b4] Tylny zacisk hamulcowy od golfa ?,
[b4] Tylny zacisk hamulcowy od golfa ?,
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2018, 17:49 przez heartz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zacisków to szukaj z Audi B6 i B7 , będziesz miał dodatkowo sprężynkę pomagającą odciągnąć cięgno hamulca. Wymienić musisz tylko przewód hamulcowy elastyczny bo jest inny i klocki wziąć z B6 lub B7.
Linka hamulca ręcznego powinna przechodzić przez otwór z tym gumowym uchu które widac na foto , a tam gdzie masz strzałkę powinno być też kawałek blaszki wyprofilowanej i przykręcone.
Zacisk nie jest z B4.
Linka hamulca ręcznego powinna przechodzić przez otwór z tym gumowym uchu które widac na foto , a tam gdzie masz strzałkę powinno być też kawałek blaszki wyprofilowanej i przykręcone.
Zacisk nie jest z B4.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Istotnie, przeszło ! Posmarowałem, powtykałem blaszki i poszło ! Uwierzyć oznacza zrobić, Dzięki !
[ Dodano: 2018-04-12, 16:02 ]
Jeszcze jedno pytanie, czy po zalaniu zbiorniczka płynem, nie naciskając nic, płyn powinien grawitacyjnie spłynąć do przewodów ? (hamulce z abs).
Bo tak myślałem, ale popatrzcie. W miejscu nr. 1 wchodzi trzpień, który blokuje sekcje drugą w miejscu 2- na zdjęciu. Więc płyn dostaje się w strefę 3. Jedyny sposób aby się dostać do wylotu to zaworek, czy co to jest ? nr.4. Podobnie jest w sekcji pierwsze pompy. I teraz nie wiem czy mi sie to zblokowało, czy słabo albo za krótko odpowietrzam układ.
[ Dodano: 2018-04-17, 22:35 ]
Ok problem rozwiązany - kupiłem nową pompę. Tamten zaworek ,,sekcyjny'' w tłoczku był uszkodzony i pompa nie dostawała płynu.
[ Dodano: 2018-04-12, 16:02 ]
Jeszcze jedno pytanie, czy po zalaniu zbiorniczka płynem, nie naciskając nic, płyn powinien grawitacyjnie spłynąć do przewodów ? (hamulce z abs).
Bo tak myślałem, ale popatrzcie. W miejscu nr. 1 wchodzi trzpień, który blokuje sekcje drugą w miejscu 2- na zdjęciu. Więc płyn dostaje się w strefę 3. Jedyny sposób aby się dostać do wylotu to zaworek, czy co to jest ? nr.4. Podobnie jest w sekcji pierwsze pompy. I teraz nie wiem czy mi sie to zblokowało, czy słabo albo za krótko odpowietrzam układ.
[ Dodano: 2018-04-17, 22:35 ]
Ok problem rozwiązany - kupiłem nową pompę. Tamten zaworek ,,sekcyjny'' w tłoczku był uszkodzony i pompa nie dostawała płynu.