Witam wszystkich, jestem tu nowy więc z góry przepraszam jeżeli piszę nie w tym miejscu gdzie trzeba.
Panowie, potrzebuję waszej pomocy
Chodzi mi o montaż licznika z obrotomierzem z TDI do TD.
Tak wiem, są tematy na forum poświęcone temu problemowi lecz wszędzie są podane rozwiązania jak przerobić obrotek z benzynki, a ja posiadam cały licznik z TDI.
Gdzieniegdzie w tematach jest napisane że z TDI do TD jest łatwiej włożyć i wystroić obrotomierz, tylko właśnie nigdzie nie znalazłem tematu jak to zrobić od a do z tak by wszystko ładnie działało.
Uczę się dość szybko ale w miarę możliwości prosiłbym o jakieś zdjęcia co i jak bo w większości tematów (nie tylko na tym forum) zdjęcia wygasły a nie chcę czegoś popsuć.
Jeżeli mógłby mi ktoś to wytłumaczyć od początku do końca to byłbym bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
[B4 AAZ] Licznik z TDI do TD
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Obrotomierz (firmy VDO) od TDI przerabia się tak samo jak od benzyny. ECU sterujące wtryskiem w TDI wysyła takie same impulsy jak 4 cylindrowe benzynowe silniki.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga