Witam. Zakupiłem Audi z silnikiem o nierównej pracy z chęcią naprawienia. Po jakimś czasie okazało się że do wymiany panewki i głowica więc kupiłem cały silnik i przełożyłem.
Włożyłem monowtrysk z tamtego i te same kable. Ciśnienie, iskra sprawdzone, zapłon ustawiony. Silnik chodzi nierówno i telepie nim, 2-3 sekundy wchodzi na normalne obroty a później kilka sekund słabo i tak w kółko.
[B4 2.0 ABT] Problem z pracą silnika na benzynie i lpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 kwie 2018, 13:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Jarewa, pewnie masz rację bo Ty bardziej masz z tym silnikiem do czynienia ale ostatnio koledze też się dość dziwnie silnik zachowywał po wymianie monwtrysku - no nie aż tak jak w tym przypadku ale jednak.
Podregulowałem gaz, zrobiłem adaptację i silnik zaczął elegancko pracować ale może to tylko tak się udało
Podregulowałem gaz, zrobiłem adaptację i silnik zaczął elegancko pracować ale może to tylko tak się udało
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ja mówię o jałowym Piotrku nie powinno go telepać i falować, adaptacja dobra tylko w przypadku kiedy trochę mułowaty słabiej się zbiera, a to co pisał to ewidentne wypadanie zapłonów albo łapie lewe powietrze szególnie abt jak i pm jest uczulony na przewód podciśnienia ułamany króciec nieszczelny 4 gar ledwo co pali bo nie ma odpowiedniej mieszanki i na jałowym są problemy falowanie i telepanie. No ale niech pierw zdiagnozuje cos nie cos bo tez moge byc w błedzie.